خبرگزاری کار ایران

ستار همدانی:

استقلال به 3 گل زدن عادت کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۶۱

بازیکن و عضو کادرفنی استقلال به ستایش از عملکرد این تیم برابر التعاون پرداخت.

به گزارش ایلنا، استقلال با سه گل توانست حریف آسیایی خود را شکست دهد و برای صعود به مرحله بعد امیدوار شدند. ستار همدانی مربی سابق استقلال در ارتباط با این پیروزی استقلال اینطور می‌گوید:این برد بسیار خوب بود. استقلال در هربازی سه گل می‌زند و این بی دلیل و بدون برنامه نیست. اگر چه التعاون از جمله تیم‌هایی است که حرفی برای گفتن ندارد و در ادامه بعید می‌دانم که به مرحله بعد صعود کند اما استقلال با توجه به اینکه در لیگ برتر هم خوب نتیجه می‌گیرد در این رقابت‌ها تاکنون بد کار نکرده است.

همدانی در مورد ضعف‌های استقلال گفت: البته در استقلال ضعف‌هایی هم هست چون تغییرات در استقلال بنیادی بوده است و به مرور به آن صلابتی که باید داشته باشد، می‌رسد. استقلال در گذشته حرکت سینوسی در لیگ داشت اما در حال حاضر از آن حرکت بیرون آمده و روند رو به رشدی دارد.

عضو سابق کادرفنی استقلال در خصوص عملکرد حریف عربستانی برابر شاگردان منصوریان گفت: التعاون از نظر من تیم بی برنامه‌ای بود.التعاون نسبت به تیم‌های عربی حرفی برای گفتن نداشت.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها گفت: به نظر من تیم الاهلی شانس بیشتری برای صعود دارد و با برنامه‌تر از التعاون است.

مربی سابق استقلال در مورد تغییرات دایمی در ترکیب این تیم از سوی منصوریان گفت: مربی بهتر از هرکسی می‌داند که چه تغییراتی برای تیمش مفید است و منصوریان تشخیص داده که باید با این تغییرات مقابل التعاون بازی کند.استقلال راه طولانی دارد و برای اینکه بتواند دوام بیاورد نباید وابسته به 14 نفر باشد.

همدانی در خصوص بازی استقلال برابر سیاه جامگان در هفته آتی لیگ برتر گفت: استقلال روند روبه رشد خود را از لیگ شروع کرد و همانطور که گفتم به سه گل زدن عادت کرده است. منصوریان در ادامه لیگ به جوان‌ها بازی داد که این تدبیر نتیجه داد و این جوان‌ها به همدلی رسیدند. منصوریان خیلی هنر به خرج داد که توانست با این جوان‌ها به خواسته خود برسد. ضمن اینکه باید بگویم منصوریان در طول بازی‌ها به ستون تیمش دست نمی‌زند و این نکته مهمی در مورد انتخاب‌های این مربی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز