خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: استقلال هنوز مشکل بدنی دارد/ کاوه رضایی دنبال گل نمایشی است

مهاجم اسبق استقلال معتقد است منصوریان با برد پرسپولیس می‌تواند استقلال را از بحران خارج کند.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: نیمه اول این بازی در اختیار استقلال بود و بازیکنان موقعیت‌های  زیادی روی دروازه ماشین‌سازی ایجاد کردند. متاسفانه مهاجمان استقلال با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند.

اکبرپور ادامه داد:‌ هافبک‌های استقلال به خوبی به مهاجمان اضافه نمی‌شدند و وقتی توپ از کاوه رضایی عبور می‌کرد بازیکنی دیگری نبود که توپ را قطع کند. نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد. به نظر من بازیکنان استقلال توان حمله کردن را نداشتند و با افت بدنی مواجه شدند.

مهاجم استقلال در واکنش به انتقادهایی که از کاوه رضایی می‌شود، گفت:  رضایی مهاجم خوبی است و خودش را به خوبی در موقعیت‌های گل قرار می‌دهد. این مسئله که یک مهاجم خودش را در موقعیت گل قرار بدهد بسیار مهم است اما او باید بداند مهم گل کردن توپ است و زدن گل نمایشی ملاک نیست.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه منصوریان می‌تواند با بردن دربی از بحران خارج شود، گفت: به نظر من بازی با پرسپولیس بهترین موقعیت برای منصوریان است که هواداران را راضی کند. این خیلی مهم است که منصوریان اولین بردش را مقابل پرسپولیس به دست بیاورد.

 اکبرپور در پایان گفت:‌ نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست و این بازی ویژگی‌های خاص خودش را دارد. هر دو تیم بازیکنان سرعتی دارند که  می‌توانند گره بازی را باز کنند. منصوریان دوست خوب من است و برای او در دربی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

کد خبر : ۴۱۰۲۸۴