خبرگزاری کار ایران

تغییر موضع کی‌روش در مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۵۳

پس از جدال سنگین کی‌روش و برانکو که دود آن تنها درچشم بازیکنان و هواداران این تیم رفت، با حمایت‌های اخیر کادر فنی و مسئولان پرسپولیس از تیم ملی، سرمربی تیم ملی تغییر موضع داد.

به گزارش ایلنا، واقعیت این است کی روش تصمیم گرفته بود پرسپولیسی ها را به خاطر اعتراضات برانکو به تیم ملی دعوت نکند اما همیشه از تصمیم گیری تا عمل فاصله ای وجود دارد و این طور نیست هر تصمیمی عملی شود. 

به نظر می رسد کی روش در خلوت خود به این نتیجه رسید عدم دعوت از پرسپولیسی ها جدا از تبعاتی که برای وی به همراه خواهد داشت ظلمی خواهد بود در حق پرسپولیسی ها و تیم ملی. برانکو به نحوه آماده سازی تیم ملی معترض شد نه پرسپولیسی ها و اگر پرسپولیسی ها به تیم ملی دعوت نمی شدند به واقع بهای گناه نکرده را می دادند و از همه مهمتر در این بین تیم ملی متضرر می شد. تیمی که هم به کی روش تعلق دارد و هم همه ایرانی ها. 

تاکید وزیر ورزش و جوانان برای رفع این اختلافات و اینکه تیم ملی باید در بازی های پیش رو با همه ظرفیت ها به مصاف حریفان برود کی روش را وادار به عقب نشینی کرد. به خصوص که این پیام – پیام دولت دکتر حسن روحانی بود که پیش تر حمایت های قاطعی از کی روش داشت. 

از سویی در روزهای اخیر مصاحبه برانکو مبنی بر حمایت از تیم ملی برای کی روش مخابره شد. به دفعات هم طاهری – سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در فدراسیون فوتبال خطاب به مهدی تاج اعلام کرد این باشگاه همانند سنوات گذشته حامی تیم ملی است و نباید اجازه داد سوء تفاهمات کوچک اهداف بزرگ را نابود کند. 

هر آنچه بود به خیر گذشت و حال بازیکنان تیم پرسپولیس هم به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز