خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش در گفت‌وگو با ایلنا:

فدراسیون فوتبال قدم‌های خوبی برای رفع اختلاف کی‌روش و برانکو برداشته است/ مساله به زودی حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۹۶

چالش میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی باعث شده تا اهالی فوتبال نگران آینده این اختلاف نظر شوند. مساله ای که پادرمیانی وزارت ورزش را نیز در پی داشته است.

کارلوس کی روش بابت عدم همکاری باشگاه‌ها در مسیر برنامه‌هایش برای حضور در جام جهانی معترض است. پرسپولیس با توجه به داشتن 9 بازیکن ملی‌پوش به دغدغه مدنظر اضافه کرده است تا بعد از درخواست برانکو برای عدم برگزاری اردوها در خلال دیدارهای لیگ برتر و تعطیلات نیم فصل با واکنش کارلوس کی روش مواجه شود. اختلافی که با صدور بیانیه طرفین و گفتگوهایی به چالش بزرگی تبدیل شده است و در این میان واکنش وزارت ورزش و دیگر مسوولان را نیز در پی داشته است. بعد از اینکه چندی پیش جلسه میان مسوولان فدراسیون فوتبال، مدیران پرسپولیس و همچنین وزیر ورزش در خصوص اختلاف نظر بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ برگزار شد، اکنون سلطانی فر ابراز امیدواری می‌کند چالش طرفین به زودی برطرف شود. 

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ در مورد اقدامات وزرات ورزش برای رفع اختلاف میان کی‌روش و برانکو عنوان کرد:  فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می‌کند و تاکنون هم توانسته قدم های خوبی را در این رابطه بردارد به گونه‌ای که هم اکنون آرامشی ایجاد شده است.

او افزود: امیدواریم با تدابیر  ریاست فدراسیون فوتبال و مدیر باشگاه پرسپولیس این مساله به زودی حل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز