خبرگزاری کار ایران

تور جهانی والیبال ساحلی- کیش؛ روسیه و فرانسه به جدول اصلی راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۱۸

دو تیم والیبال ساحلی روسیه و فرانسه با پیروزی مقابل حریفان خود به جدول اصلی مسابقات تور جهانی راه پیدا کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی 2017، امروز با برگزاری دو دیدار در جزیره کیش آغاز شد. در آغاز این مسابقات دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های روسیه و فرانسه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در زمین شماره یک تیم‌های مجارستان (ایساک شوس و توماس مسلینی) و روسیه (ماکسیم سلوولپ و ایگور ولیچکو) به مصاف هم رفتند.  این دیدار در پایان با برتری 2 بر صفر روسیه به پایان رسید. روسیه در ست اول 21 بر 18 و در ست دوم 21 بر 16 به برتری رسید. مجارستان با قبول این شکست از رسیدن به جدول مقدماتی بازماند.

در زمین شماره دو نیز تیم‌های فرانسه (آرنادلوئیزو و آرنادگوتیرات) و هلند (جاسپر بوتو و تام ون استیننز) مقابل هم صف‌آرایی کردند. در این مسابقه فرانسوی‌ها با کسب پیروزی 2 بر صفر موفق شدند راهی جدول اصلی شوند. فرانسه در دو ست پیاپی با نتایج 21 بر 16 و 21 بر 18 به برتری رسید و به جدول اصلی راه پیدا کرد.

دومین دوره رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی، به میزبانی ایران از امروز در جزیره کیش آغاز شده است و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز