خبرگزاری کار ایران

آغاز بازی‌های پلی‌آف والیبال از چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۸۲

دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر روز چهارشنبه 27 بهمن ماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه با چهار دیدار در شهرهای تبریز، ورامین، آمل و اردکان پیگیری خواهد شد.

تیمهای بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا در دیدارهای دور رفت به پیروزی رسیدند تا تنها یک گام دیگر تا صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال فاصله داشته باشند، بنابر این تیم های میزبان دور برگشت برای اینکه همچنان به صعود امیدوار بمانند، محکوم به شرکت میهمانان خود خواهند بود.

در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر، تیم شهرداری تبریز میزبان بانک سرمایه در سالن شهید اقدمی تبریز خواهد بود.

تیم بانک سرمایه که با 20 برد و 55 امتیاز در پایان دور مقدماتی صدرنشین شده بود، در دور رفت مرحله پلی آف و در خانه والیبال تهران به سختی شهرداری تبریز را سه بر دو شکست داد. تبریزی ها در دور مقدماتی با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفتند.

بانک سرمایه در دور مقدماتی لیگ برتر امسال دو مسابقه با شهرداری تبریز داشت که در هر دو مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داد، اما عملکرد نماینده تبریز در دور رفت مرحله نخست پلی آف نشان داد که نتایج مرحله پلی آف را نمی توان با توجه به نتایج دور مقدماتی پیش بینی کرد.

شاگردان عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز در دیدار برگشت به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند تا امیدشان برای صعود حفظ شود.

دومین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می شود و صالحین این شهر میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهند بود.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی سایپا که در دور مقدماتی امسال و در ورامین موفق به شکست حریف خود نشدند، برای قطعی کردن صعود خود به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی، باید نماینده ورامین را در این شهر شکست دهند.

سایپا و صالحین در دور مقدماتی دوبار به مصاف یکدیگر رفتند که صالحین در دیدار رفت سه بر دو و در مسابقه برگشت نیز سه بر یک به پیروزی رسید.

تیم سایپا در پایان دور مقدماتی با 12 برد و 36 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و صالحین ورامین نیز با 11 برد و 30 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و حریف نارنجی پوشان در مرحله پلی آف شد.

در دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف، تیم خاتم اردکان میزبان پیکان تهران در سالن آیت الله خاتمی اردکان خواهد بود. پیکانی ها بازی رفت را سه بر یک به سود خود پایان دادند تا تنها یک برد دیگر برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیاز داشته باشند.

پیکان در پایان دور رفت با 18 برد و 53 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و خاتم اردکان با 10 برد و 32 امتیاز در رتبه هفتم جای گرفت.

خاتم اردکان در دو مسابقه دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی نیز با نتایج سه بر یک و سه بر صفر مغلوب پیکان شده است.

آخرین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار می شود و تیم کاله مازندارن میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسید و شاگردان بهروز عطایی روز چهارشنبه به دنبال جبران این نتیجه هستند تا همچنان به صعود امیدوار بمانند.

شهرداری ارومیه در پایان دور مقدماتی با 14 برد و 42 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و تیم کاله با 10 برد و 36 امتیاز جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داد.

نماینده ارومیه در دو مسابقه رفت و برگشت دور مقدماتی با نتایج سه بر صفر و سه بر یک کاله را شکست داد و روز چهارشنبه در دیدار خارج از خانه به دنبال چهارمین پیروزی برابر این تیم در فصل جاری است تا صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شود.

پلی آف لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم ها روز یکشنبه یکم اسفندماه به مصاف یکدیگر می روند.

برنامه کامل دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16 و 30 دقیقه

خاتم اردکان – پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – بانک سرمایه

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16

صالحین ورامین – سایپا تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

کاله مازندران – شهرداری ارومیه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز