خبرگزاری کار ایران

ابولسانی و روشنی کیا به مرحله حذفی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۷۶

سعید ابولسانی و علی روشنی‌کیا با کسب امتیاز لازم موفق به صعود در مرحله حذفی رقابت‌های ورزش های بیلیاردی غرب آسیا شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، هفتمین دوره مسابقات ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی غرب آسیا  به میزبانی کشور اردن برگزار شد.

در رشته اسنوکر 15 توپ سعید ابولسانی با کسب دو پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای عمان و قطر و ثبت بریک 102 و علی روشنی کیا با کسب یک شکست و یک پیروزی در مقابل حریفی از یمن راهی مرحله حذفی رقابت های اسنوکر 15 توپ غرب آسیا شدند.

آرمین محمودی دیگر ملی پوش کشورمان در این رقابت ها با کسب یک پیروزی و دو شکست از راهیابی به مرحله حذفی رقابت های ایت بال غرب آسیا بازماند و شانس خود را رشته ناین بال تیمی امتحان خواهد کرد.

تیم ملی ایران متشکل از سعید ابولسانی، علی روشنی کیا  در رشته های های اسنوکر انفرادی 15 توپ ، اسنوکر 15 توپ تیمی و اسنوکر شش توپ  و آرمین محمودی  در رشته های، ایت‌بال انفرادی، ناین بال انفرادی و ناین بال دوبل شرکت خواهند کرد. سعید ابولسانی در رشته ناین بال تیمی (دوبل) بعنوان بازیکن  دوم در کنار آرمین محمودی در این رشته هم تیمی خود را همراهی می‌کند.

 حریفان سعید ابولسانی و علی روشنی‌کیا متعاقبا در کانال تلگرام فدراسیون اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز