خبرگزاری کار ایران

توکلیان: 70 درصد تیم ملی کشتی برای جام جهانی تغییر کرده است

مربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نسبت به سالهای گذشته برای حضور در رقابتهای جام جهانی کرمانشاه با 70 درصد تغییر روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا، مربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نسبت به سالهای گذشته برای حضور در رقابتهای جام جهانی کرمانشاه با 70 درصد تغییر روبرو بوده است.

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ضمن اعلام  این خبر افزود: تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی با تغییرات زیادی مواجه بوده است، و بیشتر سعی شده است از کشتی‌گیران جوان در ترکیب تیم استفاده شود.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در خصوص ارزیابی خودش از سطح رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد گفت: تیم کشتی ایران بهترین تیم جهان است. ما سال گذشته تیمهای مطرحی چون روسیه و آمریکا و آذربایجان را شکست دادیم.

توکلیان ادامه داد: امسال نیز تیمهای قدرتمندی در جام جهانی حضور دارند، ما نباید از تیم قدرتمند ترکیه غافل شویم. این تیم در رقابتهای جهانی 2014 به مقام سومی جهان رسیده است و من در تعجب هستم که چرا عده‌ای مدعی شده‌اند ایران در گروهی راحت قرار گرفته است.

وی در خصوص قرعه‌کشی این مسابقات نیز تاکید کرد: قرعه‌کشی این رقابتها در محل اتحادیه جهانی کشتی و به صورت پخش زنده برگزار شده است و هیچ گونه دخل تصرفی از سوی تیمهای در قرعه‌کشی صورت نگرفته است.

توکلیان در مورد حضور در جام یاشاردغو نیز گفت: «این مسابقات به فاصله یک ماه بعد از جام جهانی برگزار می‌شود و برای ما جنبه تورنمنت تدارکاتی دارد، در این مسابقات کشتی‌گیران جوانی چون امیر طاهری و امیری حضور پیدا خواهند کرد.

وی در خاتمه در خصوص آخرین شرایط تمرینی کشتی‌گیران اردونشین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کشتی‌گیران در ریکاوری هستند و خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند.

 

کد خبر : ۴۵۸۲۴۵