خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری

لیورپول-هال سیتی/ کلوب و سال لعنتی 2017

تیم لیورپول در برابر تیم انتهای جدولی هال سیتی نمایشی ناامیدکننده داشت.

به گزارش ایلنا، در یکی از بازیهای عجیب هفته بیست و چهارم لیگ برتر لیورپول در یک بازی ناامیدکننده در برابر تیم انتهای جدولی هال سیتی شکست خورد.

در این نمایش مفتضحانه لیورپول با دو گل ان دیایه(44) و نیاسه (84) مغلوب تیم هال سیتی شد. هال سیتی تا پیش از این دیدار تنها 20 گل زده بود تا دومین خط حمله‌ی ضعیف لیگ را داشته باشد. این تیم سه هفته متوالی به مصاف تیمهای بالای جدولی چلسی، منچستر یونایتد و لیورپول رفتند و از این سه دیدار 4 امتیاز گرفتند تا در جدول صعود کنند و در مکان هجدهم قرار بگیرند.

C31IzMGXUAUgCvS

دفاع لیورپول در این دیدار هم به مانند بازیهای گذشته بسیار پراشتباه ظاهر شد. در چند صحنه مینیوله، گلر لک‌لک‌ها، جور آنها را کشید، اما در دقیقه 84 آنها روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کردند تا بحران قرمزها عمیقتر شود.

C31XN8CWQAApjK-

لیورپول در 5 دیدار اخیر خود در لیگ تنها 3 امتیاز به دست آورده است. آنها در این بین از دو جام (اتحادیه و حذفی) کنار رفته‌اند. در واقع لیورپول پس از افت کوتینیو و پس از برد در برابر سیتی در هفته‌ی نوزدهم پیروز نشده است. آنها در سال جدید میلادی پیروز نشده‌اند.

C31TojEXUAIG-ru

لیورپول نتوانست از فرصتی که آرسنال با باخت به چلسی در اختیارش گذاشته بود استفاده کند. آنها در حالی که نگاهشان به شهر منچستر است چهارم ماندند.

 

 

کد خبر : ۴۵۵۹۲۸