خبرگزاری کار ایران

حاج‌محمدی: به زور سمت نیمکت استقلال نرفتم

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۴۸

امین حاج‌محمدی درباره رفتنش به سمت نیمکت تیم استقلال پیش از شروع بازی و اینکه گفته می‌شد به اجبار مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امین حاج محمدی که در نیم فصل دوم بعد از سکونشینی‌های پیاپی راهی ماشین سازی شد در این خصوص گفت: چه بگویم، به هر حال به سمت نیمکت استقلال رفتم اما این مساله به‌زور نبود. باید به سمت آنها می‌رفتم و به استقلالی‌ها خوشامد می‌گفتم. البته من با وضعیت بدی از استقلال جدا شدم و شرایط به‌هم ریخته بود. اتفاقات خوبی برای من و استقلال نیفتاد، منصوریان اصلاً‌ با من خوب تا نکرد. از اول فصل او رابطه خوبی با من نداشت، من 5 سال شاگرد منصوریان بودم اما نمی‌دانم چه شد او از من رو برگرداند. او به من ابتدای فصل گفت که قراردادت را کم کن.

حاج‌محمدی در پاسخ به این سوال که مگر کم کردن قرارداد بازیکنان به سرمربی تیم ربط دارد، این واکنش را نشان داد: من هم همین را گفتم. دلیل این حرف‌های منصوریان را نمی‌دانم و بهتر است از خودش بپرسید. در صحبتی که با باشگاه هم داشتم این را گفتم که باشگاه باید قراردادم را کم کند نه سرمربی. به هر حال با صحبت‌هایی که آقای کاظمی با من انجام داد، به سمت نیمکت استقلال رفتم و به آنها خوشامد گفتم. این بازی هم تمام شد و بحث آن را می‌بندم.

مدافع ماشین سازی در خصوص شکست سنگین این تیم نیز گفت: بازی سنگینی بود و ما نتوانستیم خواسته‌های آقای کاظمی را در زمین پیاده کنیم.» حاج‌محمدی پیرامون نیمکت‌نشینی‌های مداومش در استقلال هم این توضیح را داد: «‌ این موضوع را هم باید از منصوریان بپرسید. اینها اتفاقات بدی بود که من روی نیمکت می‌نشستم اما ناظر بازی من را بلند می‌کرد و می‌گفت در فهرست 18 نفره نیستی. البته من نمی‌گویم مقصر او نیست اما هیچ کجای دنیا فهرست بدون اینکه سرمربی و کمک‌هایش آن را ببینند، تأیید نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز