خبرگزاری کار ایران

تنها راه پیش روی آندو برای استقلالی شدن

کاپیتان باتجربه ماشین‌سازی در صورتی می‌تواند به تیم سابق خود بازگردد که قید باقی مانده قرارداد سنگین خود با سبزپوشان تبریزی را بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال به صورت جدی خواهان جذب آندرانیک تیموریان، هافبک تدافعی باتجربه ماشین‌سازی است و باشگاه استقلال نیز در این رابطه با باشگاه تبریزی مذاکره کرده است.

آندو که علاقه زیادی برای بازگشت دوباره به استقلال دارد و حتی رضایت فرهاد کاظمی سرمربی جدید ماشین سازی را نیز برای نهایی شدن این انتقال گرفته است، قصد دارد تحت هر شرایطی رضایت مدیران باشگاه تبریزی را نیز برای صدور رضایتنامه خود جلب کند و برای این کار راهی جز بخشیدن مابقی مطالبات خود به ماشین‌سازی ندارد.

تیموریان که ابتدای فصل و با نظر رسول خطیبی به ماشین‌سازی پیوست، قراردادی یک میلیارد و پانصد میلیونی با این باشگاه دارد که تاکنون چیزی در حدود یک سوم این مبلغ را نیز دریافت کرده است. در همین رابطه مدیران باشگاه ماشین‌سازی به کاپیتان تیم خود اعلام کرده‌اند تنها در صورتی رضایتنامه او برای باشگاه استقلال صادر خواهد شد که تیموریان باقیمانده قرارداد خود با این باشگاه را ببخشد.

گفته می‌شود آندرانیک تیموریان نیز مخالفتی با این درخواست باشگاه ماشین‌سازی ندارد و به احتمال زیاد ظرف چند روز آینده رضایتنامه او برای باشگاه استقلال صادر خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۴۶۳۸۴