خبرگزاری کار ایران

برای کسب سهمیه آسیایی می جنگیم

ویسی: تیموریان و چشمی در لیست خرید سپاهان نیستند

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: با شرایطی که تیم من دارد رسیدن به مقام اول ودوم بعید است اما برای کسب سهمیه می‌جنگیم.

به گزارش ایلنا،  عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:  با توجه به اینکه بازی‌ها تقریباً به پایان می‌رسد شاهد حساسیت بیشتر مسابقات هستیم و در این شرایط امتیاز گرفتن و امتیاز دادن سخت‌تر خواهد شد. بازی سختی مقابل تیم خوب پیکان داریم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم، شانس خوبی داریم و آنالیز خوبی از پیکان انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: اگر بگویم با فاصله‌ای که از صدر جدول داریم قهرمان می‌شویم به من می خندند اما با شرایطی که تیم من دارد برای کسب سهمیه می جنگیم.

وی در ادامه گفت: ما در هفت بازی‌ اخیر‌مان نباخته‌ایم و این روند روبه‌رشدی برای ماست.  ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

ویسی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی عنوان کرد: از نقل‌ و انتقالاتمان راضی نیستم چون آن چیزی که می‌خواستم انجام نشده است. ما نتوانستیم از این موقعیت برای ترمیم تیم استفاده کنیم،  ولی با بازیکنانی که در اختیار داریم ادامه‌ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که با تلاش بیشتر بازیکنان مشکلات  را رفع کنیم.

وی در ادامه افزود: در تمام دنیا نقل‌وانتقالات را برای تقویت و ترمیم نقاط ضعف تیم‌ها در نظر گرفته‌اند و تیم‌ها به دنبال این هستند که با فروش بازیکنانی که به هر دلیلی نتوانستند کارایی داشته باشند بازیکن جدید جذب کنند و نقاط ضعف خود را به قوت تبدیل کنند. ما در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نتوانستیم به خواسته‌های خود برسیم و من اصلاً از عملکردمان راضی نیستم، اما امیدوارم با تلاش بچه‌ها کم و کاستی‌ها را جبران کنیم و به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر، گفت‌:  قهرمانی بسیار بعید است. پرسپولیس و تراکتورسازی اول و دوم هستند و ما تلاش می‌کنیم که به سهمیه برسیم. اگر به این دو تیم برسیم خوب است، اما خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. ما 100 درصد برای کسب سهمیه می جنگیم.

وی درباره صحبت‌های اخیر برخی از باشگاه‌ها مبنی بر وجود دست‌های پیشت پرده برای قهرمانی یک تیم خاص، گفت‌: این حرف‌ها خنده‌دار است. من اگر بتوانم کارم را انجام دهم با این حرف‌ها آن را توجیه می‌کنم. پارسال هم می‌گفتند نمی‌گذارند که استقلال خوزستان قهرمان شود، اما شد. می‌گفتند که نمی‌گذارند صبا سهمیه آسیا بگیرد  یا فولاد قهرمان شود، اما شد.

ویسی در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ای برای جذب آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی دارد، گفت: این بازیکنان در لیست خرید ما حضور نداشتند، اما اگر بخواهند به سپاهان بیایند من در خدمت‌شان هستم. هر دوی این بازیکنان، از بازیکنان خوب و اخلاقی فوتبال ایران هستند که می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی زردپوشان اصفهانی در پاسخ به این پرسش که آیا ناامیدی او در کسب قهرمانی باعث ناراحتی هواداران سپاهان نمی‌شود، گفت: این یک حقیقت است و من نمی‌توانم دروغ بگویم. اگر دروغ بگویم که قهرمان می‌شویم مردم خودشان باهوش هستند و متوجه می‌شوند که این دروغ است. روز اول که من به سپاهان آمدم مسئولان این باشگاه از من نه قهرمانی خواستند و نه کسب سهمیه، فقط از من خواستند که یک تیم جوان، مانند صبا و استقلال خوزستان بسازم تا بتواند سال‌های آینده سپاهان را تضمین کند.

وی در رابطه با بودجه باشگاه گفت: به جرأت می‌توانم بگویم تیم امسال من نصف بودجه سال قبل را داشته است. به نظرم با تیم جوانی که داریم در رتبه پنجم هستیم و بسیار خوب کار کرده‌ایم اما تلاش‌مان را نیز می‌کنیم تا به سهمیه آسیا برسیم. 

ویسی در خصوص اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در ممانعت از ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران به این کشور خاطر نشان کرد: در گذشته ما را در خانه خدا راه نمی‌دادند، اما انگار قرار است به خانه شیطان نیز راهی نداشته باشیم! نمی‌دانم چرا این اتفاقات به وجود آمده است، اما این اقدام به هیچ عنوان درست نیست و اقدامی نژادپرستانه و فارغ از انسان‌دوستی است.

وی در ادامه افزود: همه دنیا به این مسئله اعتراض دارند و من نیز مانند همه دنیا معترض هستم. در گذشته عربستان مانع از ورود ایرانی‌ها به این کشور می‌شد اما انگار قرار است علاوه بر این کشور آمریکا نیز ایرانیان را به کشور خود راه ندهد.

وی در پایان در خصوص طرفداری از کارلوس کی‌روش گفت‌: باز هم می‌گویم که من طرفدار تیم‌ ‌ملی هستم. هر کس که می‌خواهد مربی این تیم باشد، اما کی‌روش یکی از بزرگترین مربیان دنیا است و صد بار دیگر هم می گویم که اگر 10 درجه مربیگری بالاتر هم بگیرم باز هم تمرین‌های کی‌روش را نگاه می‌کنم. باید به او احترام بگذاریم، اما نباید فضا طوری باشد که او با همه بد باشد. با این حال کارلوس کی‌روش دوست داشتنی است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۵۴۸۹۶