خبرگزاری کار ایران

نشست خبری هفته بیستم/ سایپا - فولاد

توصیه حسین فرکی به مربیان برابر اشتباهات داوری

سرمربی سابق فولاد خوزستان در جدال این هفته تیمش برابر شاگردان نعیم سعداوی امیدوار به حفظ روند امتیازگیری تیمش است.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: دو پیروزی اخیر در رقابت های لیگ سبب شد کمی از فشارهایی که روی تیم فوتبال سایپا وجود دارد، کاسته شود و امیدورایم این روند موفقیت تا پایان رقابت های لیگ ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: سایپا در نیم فصل دوم نسبت به فصل نخست لیگ نتایج بهتری گرفته است البته در نیم فصل نخست نیز مشکل خاصی به دلیل نتیجه نگرفتن نداشتیم. بلکه بیشتر به دنبال اصلاح زیر ساخت های باشگاه برای ساختن بنایی محکمتر برای آینده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درخصوص شرایط حریفش گفت: نعیم سعداوی مربی کار بلد و با شخصیت تیم فولاد است که با تفکرات وی آشنا هستیم اما برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال،‌ باید پیروز شویم و امیدواریم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم.

فرکی درخصوص وضعیت داوری ها در هفته های اخیر نیز گفت: شرایط داوری به گونه ای پیش می رود که به سود فوتبال کشور نیست. البته تصمیم های احساسی بعضی از مربیان برای خارج کردن تیم از زمین بازی در اعتراض به داوری نیز حرفه ای نیست. اما از آنجا که در هنگام بازی مربیان فشار زیادی را تحمل می کنند،‌ ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. هر چند که بهتر است در چنین مواقعی مربیان صبر و حوصله کنند تا داوران نیز دچار استرس و از دست دادن تمرکز خود نشوند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد:اعتراض های زیاد به داوران در اصل آرامش آنها را بر هم می زند و در چنین حالتی بیشتر خود تیم ها ضربه می خورند. البته لازم است داوران نیز تمرکز خود را بیشتر کنند تا اشتباهات به حداقل برسد.

سایپا و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 فردا پنجشنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم می روند.

 

کد خبر : ۴۵۴۸۸۸