خبرگزاری کار ایران

خادم: 37 کشور در رقابت‌های کشتی در آذربایجان حضور می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۵۶

رسول خادم با حضور در باکو پایتخت آذربایجان از امکانات این شهر برای میزبانی چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، خادم به‌عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی دراین بازدید، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسئولان برگزاری این رقابت‌ها که در قالب بیش از پانزده جلسه متوالی با بخش‌های مختلف ستاد مذکور صورت گرفت، از سالن‌های برگزاری، محل تمرین‌ها، دهکده محل اقامت، رستوران‌ها، و سایر اماکن و امکانات مسابقات کشتی رقابت‌ها بازی‌های کشورهای اسلامی بازدید کرد.
عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی در این بازدید برخی از مشکلات از جمله نبود پخش تلوزیونی، مسائل مربوط به سیستم جدول و قرعه کشی، پخش مستقیم ماهواره‌ای و...را به مسئولان برگزاری اعلام و خواستار رفع آن‌ها  شد.
رسول خادم با تایید این خبر گفت: ٣٧ کشور در رشته کشتی آزاد حضور دارند که بعد از تکواندو که ٣٩ کشور است، بیشترین آمار را دارد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی این رقابت‌ها  با حضور کشورهایی نظیر ایران، آذربایجان، ترکیه و چند کشور مطرح سطح قابل قبولی دارد و پیش بینی می‌شود که سطح بالاتری از بازی‌های آسیایی داشته باشد.
چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه سال 96 در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز