خبرگزاری کار ایران

کایخون: تاثیر مارادونا باعث شد که میلان را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۱۹

خوسه ماریا کایخون که گل دوم ناپولی را در دیدار دیروز برابر میلان به ثمر رساند از تاثیر مارادونا بر بازیکنان ناپولی سخن گفت.

به گزارش ایلنا، دیدار 6 امتیازی میلان-ناپولی دیروز با برتری تیم سابق مارادونا به پایان رسید. دیگو مارادونا، اسطوره‌ی ناپولی، پیش از این دیدار ضمن حمایت از شاگردان ساری اعلام امیدواری کرده بود که آبی‌های جنوب رقیب دیرینه را شکست دهند.

در پایان این دیدار، که با نتیجه‌ی 2بر1 به سود ناپولی به پایان رسید، خوسه ماریا کایخون که گل دوم ناپولی را به ثمر رساند از تاثیر مارادونا بر بازیکنان ناپولی سخن گفت: «شکست دادن میلان در سن سیرو کار آسانی نیست. به نظرم تاثیر دیگو مارادونا بر تیم ما مشخص بود. مارادونا بازیکنی افسانه‌ای و الگوی خیلی از بازیکنان تیم ماست. حضور او در کنار تیم باعث شد تا انگیزه و روحیه‌ی ما بیشتر شود.»

وی در ادامه خاطرنشان شد: «در 30 دقیقه آغازین بازی برتر بودیم، اما در ادامه میلان بازی را در دست گرفت و این شانس را داشت که گل تساوی را نیز وارد دروازه‌ی ما کند. می‌خواهیم در کورس بمانیم و به همین دلیل باید در دیدارهای حساس امتیاز بگیریم. امیدواریم این هفته امتیاز ما با صدر جدول کمتر شود. برای رسیدن به قهرمانی ناامید نیستیم. شانس خوبی برای رسیدن به این هدف داریم ولی این تنها به خودمان بستگی ندارد. باید تیم‌های حریف نیز امتیاز از دست بدهند. یوونتوس و رم رقبای ما هستند. آن‌ها بیشتر بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر می‌گذارند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز