خبرگزاری کار ایران

بازی در اهواز برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود

حلالی: برانکو با صحبت‌هایش علیه کی‌روش، آرامش پرسپولیس را به هم زد

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد بازی فردای این تیم مقابل فولاد در اهواز نیز عنوان کرد: پرسپولیس فردا یک بازی بسیار سخت را پیش رو دارد. بازی بیرون از خانه آن هم بدون سه مهره اصلی تیم و برابر تیمی مانند فولاد خیلی دشوار خواهد بود.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط حال حاضر تیم برانکو و بازی هفته گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا قبل از تعطیلات نیم فصل لیگ شرایط خوبی داشت اما بعد از اتفاقاتی که در نیم فصل افتاد و باعث بازگشت ملی‌پوشان از اردوی تیم ملی شد، شرایط در این تیم تغییر کرد. من بازی دوستانه پرسپولیس مقابل پاراگ را از نزدیک دیدم. شرایط بازیکنان به حدی نامساعد بود که خود من احساس می‌کردم پرسپولیس برابر سایپا شکست می‌خورد. بازیکنان ملی‌پوش به دلیل مسائل تیم ملی تمرکز کافی نداشتند با اینکه برانکو با بازیکنانش صحبت کرده بود اما این مشکل تاحدودی در بازی با سایپا هم به چشم می‌خورد. پرسپولیس در بازی با سایپا آن اقتدار همیگش را نداشت و به نظر من اگر سایپا کمی با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کرد می‌توانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

او ادامه داد: بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خودشان هم باید در برطرف شدن این مشکل کمک کنند. آنها نباید به چیزی به جز موفقیت پرسپولیس فکر کنند و باید این را مدنظر داشته باشند که خوب کار کردن آنها در پرسپولیس باعث می‌شود حرف و حدیثی ایجاد نشود و حواشی را از بین خواهد برد. به طور کلی تعطیلات نیم فصل باعث افت پرسپولیس شد و مسائل مختلفی موجب شد تا پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم آن کیفیت همیشگی را که در یک سال اخیر از تیم دیده بودیم نداشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رفتار برانکو در قبال مسائل تیم ملی نیز اظهار داشت: برانکو مربی بسیار خوبی و حرفه ای است که سال قبل هم به خوبی تیمش را از حواشی دور نگه داشت و آرامش را به پرسپولیس برگرداند. ولی در این موضوعی که بین او و کی‌روش پیش آمد، خود برانکو هم مقصر بود و او باید خیلی بهتر از اینها عمل می‌کرد. پرسپولیس برای موفقیت نیاز به آرامش دارد و خود برانکو با صحبت‌هایش این آرامش را به هم زد و این مساله در شرایط پرسپولیس و بازیکنان ملی‌پوش آن بسیار اثرگذار بود. برانکو می‌توانست به جای مطرح کردن آن صحبت‌ها در رسانه ها، به شکل دیگری اعتراض خود را نشان بدهد تا اینگونه آرامش تیمش به هم نخورد. به همین دلیل به نظر من برانکو خودش در عدم تمرکز کافی بازیکنان پرسپولیس نقش داشته.

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد بازی فردای این تیم مقابل فولاد در اهواز نیز عنوان کرد: پرسپولیس فردا یک بازی بسیار سخت را پیش رو دارد. بازی بیرون از خانه آن هم بدون سه مهره اصلی تیم و برابر تیمی مانند فولاد خیلی دشوار خواهد بود. تراکتورسازی رقابت سختی با پرسپولیس دارد و پیروزی آنها در بازی امروز می‌تواند فشار را برای پرسپولیس در بازی فردا زیادتر هم بکند. ضمن اینکه فولاد تیم بسیار خوبی است که در خانه متفاوت بازی می‌کند. آنها در خط حمله بسیار خطرناک هستند و در دفاع هم منسجم عمل می‌کنند. بدون شک بازی در اهواز برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و می‌شود گفت این بازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای پرسپولیس در نیم فصل دوم است.

سروش رفیعی در بازی مقابل سایپا برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت. پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به بازی شماره 7 جدید سرخپوشان گفت: سروش در بازی اول بسیار عالی بازی کرد و نشان داد بازیکن بزرگی است. حضور او در ترکیب پرسپولیس موجب بهتر شدن عملکرد کلی تیم و بالا رفتن سطح بازی پرسپولیس می‌شود. البته از این موضوع نباید گذشت که پرسپولیس نیاز به جذب چند بازیکن خوب دیگر دارد و اگر می‌خواهد در کوران مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشود باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف خود باشد.

اسماعیل حلالی در پایان گفت: پرسپولیس باید 20 بازیکن همسطح داشته باشد. رفیعی و نریمان‌جهان بازیکنان خوبی هستند اما پرسپولیس برای بهتر شدن باید دو سه بازیکن دیگر در حد آنها جذب کند. البته از این موضوع نباید بگذریم که متاسفانه در ایران بازیکنان بعد از دو سه بازی نیمکت‌نشینی ناامید می‌شوند و به جای بیشتر تلاش کردن یا به سراغ راه‌های دیگر برای بازی کردن می روند یا بلافاصله تیم خود را عوض می‌کنند که این اصلاً به هیچ وجه خوب نیست.

 

 

کد خبر : ۴۴۸۸۴۸