خبرگزاری کار ایران

اسدی: درخصوص اختلافات کی‌روش و برانکو حق را به مردم می‌دهم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در اختلاف بین سرمربی تیم ملی و پرسپولیس حق را به ملت می‌دهم چون همه برای مردم زحمت می‌کشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی در مورد مسائل مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال گفت: نکات مهمی از جمله تعریف فساد و تخلف در این جلسه مطرح شد که مصداق آنها چه چیزهایی هستند. باید عزمی جدی در میان باشد چون مبارزه با فساد درخواست مردم و رسانه‌هاست البته اگر مطلبی هم مطرح شد آبروی مردم بسیار مهم است و باید همه چیز مستند باشد، همچنین سرعت رسیدگی به پرونده‌ها و همین‌طور اینکه کدام دستگاه‌ها باید در تخلفات وارد شوند بررسی شد.

اسدی در خصوص صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه در مورد فساد اخلاقی در فوتبال پایه یک مقاومت دیده می‌شود، عنوان کرد: هر فساد و تخلفی تا مستنداتش موجود نباشد جسارت زیادی می‌خواهد که درباره آن صحبت کنیم. این مورد مانند یک موج کوتاه است که فایده‌ای هم ندارد. اگر واقعی باشد باید به آن رسیدگی شود و برخوردی جدی صورت گیرد. 

وی درباره اختلاف پیش آمده بین کی‌روش و برانکو خاطرنشان کرد: سیستم کاری این را می‌گوید که اختلافات هزینه‌بر است و باید صبور باشیم. باید به این نکته توجه داشته باشیم که آرامش جامعه به هم نخورد و همین‌طور کسانی که در برابر مردم مسئول هستند باید احساسات‌شان را درک کنند. من در این اختلاف حق را به ملت می‌دهم چون همه برای مردم زحمت می‌کشند.

کد خبر : ۴۴۵۰۵۱