خبرگزاری کار ایران

تاج: هدف ما برای مبارزه با فساد در فوتبال پیشگیری است نه مچ گیری!

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه مبارزه با فساد در فوتبال گفت: قرار شد پرونده‌ها به صورت جدی پیگیری شود، هدف ما مچ‌گیری نیست بلکه می‌خواهیم پیشگیری کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه جلسه هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار داشت: در مورد فساد در فوتبال 2 گروه صحبت می‌کردند. گروه اول می‌گفتند که اصلا در فوتبال فسادی وجود ندارد که در نشست امروز پذیرفتند که در فوتبال فسادهایی هست و گروه دیگر می‌گفتند که کل فوتبال فاسد است که در این جلسه مشخص شد اینگونه نیست. ما گفتیم هر کسی مدرکی دارد بیاید و آنها را ارائه دهد، قرار هم بر این شد هرکسی هر مدرک مستدلی دارد را ارائه دهد. 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستگاه‌های دولتی باید امنیت لازم را ایجاد کنند که افراد از حرف زدن نترسند. باید امنیت کافی وجود داشته باشد که اگر کسی خواست حرف بزند بعد از حرف‌هایش نگران آینده نباشد. امروز مسئولان دادستانی هم در جلسه حضور داشتند و قرار شد پرونده‌ها به صورت جدی پیگیری شود، هدف ما مچ‌گیری نیست بلکه می‌خواهیم پیشگیری کنیم.

تاج درباره اینکه اعتقاد دارد در فوتبال فساد است یا نه تصریح کرد: پرونده‌های مختلفی وجود دارد و دو پرونده در خصوص رمالی وجود دارد. در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که در فوتبال فساد هست اما سازمان‌یافته نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود دارد یا خیر، گفت: نه خط قرمزی نداریم.

کد خبر : ۴۴۵۰۴۳