خبرگزاری کار ایران

حمله مارادونا به ایگواین و رونالدو

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: اگر دست من بود، می‌گفتم که ناپولی و رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همین امروز با هم بازی کنند چون رونالدو در اوج نیست.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو مارادونا می‌گوید ترجیح می‌داد که تیم‌های فوتبال ناپولی و رئال‌ مادرید که قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با هم روبه‌رو شوند، همین امروز این بازی را انجام می‌دادند چرا که تاره پرتغالی کهکشانی‌ها یعنی کریستیانو رونالدو در اوج نیست.

مارادونا گفت: اگر دست من بود، می‌گفتم که ناپولی و رئال‌ مادرید همین امروز با هم بازی کنند چون رونالدو در اوج نیست، هر چند تا فوریه که دو تیم بخواهند با هم بازی کنند او و هم‌تیمی‌هایش دوباره به اوج برمی‌گردند.

اسطوره فوتبال آرژانتین یک بار دیگر اعتراف کرد که از پیوستن هموطنش گونسالو ایگواین از ناپولی به یوونتوس در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال ناراحت است و اینکه اگر خودش بود هرگز حاضر نمی‌شد چنین کاری انجام دهد.

مارادونای 56 ساله اظهار داشت: من فصل گذشته گفتم که اگر ایگواین 36 گل در سری A‌ بزند، یک معجزه رخ داده است رئیس باشگاه ناپولی هم می‌دانست که از شرایط به وجود آمده برای فروش او استفاده کند چون او این کار را بلد است. او دید یوونتوسی‌ها مهاجم نیاز دارند و او را به آنها فروخت. من فکر می‌کنم که برای اتخاذ چنین تصمیماتی باید به قلب‌تان رجوع کنید. من اگر بودم با ناپولی می‌ماندم اما ایگواین تصمیم گرفت به یوونتوس برود. دوره و زمانه عوض شده است. برای من پیراهن تیمم ارزش قائل بودم اما بازیکنان حالا برای پول ارزش قائلند.

کد خبر : ۴۴۲۶۵۷