خبرگزاری کار ایران

دلجویی اینستاگرامی ایگواین از هواداران ناپولی

تلاش مهاجم آرژانتینی جدید تیم فوتبال یوونتوس برای به‌دست آوردن دل هواداران تیم پیشین‌اش، برای او نتیجه‌ای جز شنیدن توهین نداشت.

به گزارش ایلنا، گونسالو ایگواین که تابستان امسال با قراردادی 90 میلیون یورویی از ناپولی به یوونتوس پیوست، در آستانه اولین بازی رسمی‌اش برای بانوی پیر در فصل جدید سری A، پیامی خطاب به هوادارانش در یووه و نیز طرفداران تیم قبلی‌اش، ناپولی نوشت که البته با واکنش چندان جالبی از سوی آنها مواجه نشد.

مهاجم پیشین ناپولی که امشب در بازی خانگی یوونتوس برابر فیورنتینا در هفته اول سری A می‌‌تواند اولین بازی‌اش را برای بانوی پیر انجام دهد، در صفحه اینستاگرامش نوشته است: فردا یک ماجرای جدید به‌طور رسمی برای من آغاز می‌شود و من کارم را با یک تیم جدید و هوادارانی جدید که برای آمدن من ابراز احساسات فراوانی انجام دادند، آغاز می‌کنم با توجه به اینکه از فردا ما در تیم‌هایی متفاوت برای رسیدن به یک هدف مشترک می‌جنگیم، من می‌خواهم یک بار دیگر از هواداران ناپولی که در سه سال اخیر حضورم در ناپل در حامی‌ام بودند و با من جشن گرفتند، قدردانی و تجلیل کنم. من شما را فراموش نخواهم کرد و بابت همه چیز از شما تشکر می‌کنم!

واکنش هواداران ناپولی به پیام ایگواین در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، همان‌طور که انتظار می‌رود پر از توهین و جملاتی سرشار از خشم و تنفر بود.

ایگواین که در یکی دو هفته پیش بسیاری از رسانه‌‌ها آمادگی جسمانی‌اش را زیر سؤال بردند و به اضافه وزنش اشاره داشتند، از ساعت 23:15 امشب، همراه با یارانش برابر فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

 

کد خبر : ۴۰۲۳۵۶