خبرگزاری کار ایران

پیروانی: هدف ما تقویت نقاط ضعف تیم ملی است

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با شروع تمرینات تیم ملی برنامه ریزی کاملی را برای تقویت ملی پوشان در نظر داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: ابتدا از فدراسیون فوتبال بخاطر اینکه به بنده و کادرفنی تیم ملی جوانان اعتماد و توفیق خدمتگزاری به فوتبال کشور را یکبار دیگر فراهم کرد، تقدیر و تشکر می‌کنم. در فوتبال حرفه‌ای تجربه نشان داده که استمرار در کنار علم روز می‌تواند باعث پیشرفت و همسویی شود و نتیجه آن قدرت و همنواختی خواهد بود که نظیر این امر را در تیم ملی بزرگسالان به وضوح می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی زمان شروع اردوهای تیم ملی جوانان افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در نظر گرفته‌ایم تا آن را به نحو احسنت انجام دهیم، رصد دقیق و کامل مسابقات لیگ یک و حتی لیگ‌های پایین‌تر است. در این مسابقات قطعا بازیکنان با استعدادی حضور دارند که می‌توانند به ما و تیم ملی جوانان در بازی‌های جام جهانی کمک کنند.

پیروانی ادامه داد: به جوانان عزیز فوتبال کشور این نوید را می‌دهم که درهای تیم ملی جوانان به روی همه آن‌ها باز است. بازیکنانی که بتوانند خواسته‌هایمان را برآورده کنند، قطعا می‌توانند همراه ما مسافر کره جنوبی شوند.

وی در پایان گفت: نکته دیگر که نباید غافل از آن شد ارتباط نزدیک و گرم کادر فنی تیم ملی با کادرفنی باشگاه‌های کشور است. زیرا آن‌ها اشراف کاملی نسبت به وضعیت بازیکنان خود داشته و در این راه می‌توانند به خوبی ما را کمک نمایند. تیم ملی متعلق به همه ایرانیان است و خوشحالیم که بعنوان یک خادم در خدمت مردم خواهیم بود.

کد خبر : ۴۳۸۸۳۰