خبرگزاری کار ایران

مربی سیاه‌جامگان: با حضور عزیزی شرایط روحی خوبی به وجود آمد/ سعی ما گرفتن تمام امتیازات است

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: در هفته های گذشته با حضور آقای عزیزی شرایط روحی خوبی در تیم به وجود آمده است.

به گزارش ایلنا، عباس دهقانی، مربی تیم سیاه‌جامگان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نفت یکی از پدیده‌های لیگ در این فصل هستند که بازی‌های منسجم و خوبی در خانه و خارج از خانه داشته‌اند و پیروزی در مقابل استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد که مربی با استعداد و با دانش دارد که بازیکنان خود را به خوبی می‌شناسد. تیمی هستند که بسیار زیبا بازی می‌کنند و برای برد همیشه به میدان می آیند.

وی افزود: در هفته های گذشته با حضور آقای عزیزی شرایط روحی خوبی در تیم به وجود آمده و حل شدن بخشی از مشکلات مالی نیز به این امر کمک کرده است و با روحیه خوب به میدان میرویم.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد مصدومان و محرومان تیمش بیان کرد:رضا شربتی و پیام ملکی به علت مصدومیت و سیف‌اللهی هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

دهقانی خاطرنشان کرد: با تمام قدرت و برای پیروزی فردا به میدان خواهیم رفت.

وی در رابطه با استرس بازیکنان در زمان حضور کاظمی افزود: در زمان آقای کاظمی نیز استرسی نداشتیم و آقای کاظمی مربی بودند که از بازیکنان خود می‌خواستند شرایط تاکتیکی را در زمین پیاده کنند و استرس بازیکنان به شخص خود بازیکن برمی‌گردد.این خواسته را آقای عزیزی هم می‌خواهند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان همچنین در مورد پیش‌بینی امتیازات در ادامه فصل گفت: ما متاسفانه در بازی‌های گذشته امتیازات خانگی زیادی را از دست دادیم و بازی‌های نسبتاً سختی را نیز در پیش رو داریم حتی در مقابل ماشین‌سازی که در نیمه دوم جدول هستند. ما در همه بازی‌ها برای امتیاز کامل به زمین می‌رویم و تمام سعی و تلاش ما گرفتن نهایت امتیازات است.

دهقانی خاطرنشان کرد: تیم ما در کنار آقای عزیزی مربیان به نامی دارند ولی نفر اول در تیم عزیزی هستند و ایشون مشخص می‌کنند چه کسی در کنفرانس‌ها صحبت کند و امروز نیز جناب شفیعی به دلیل محرومیت نتوانستند در کنفرانس حضور پیدا کنند که من آمدم.

 

کد خبر : ۴۳۳۶۵۸