خبرگزاری کار ایران

سخت‌ترین بازی خود را مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم

مهاجری: می‌توانستیم برد راحت‌تری داشته باشیم

سرمربی تیم پدیده گفت: ما سخت‌ترین بازی خود را مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم. تیم حریف یکی دو فرصت خوب روی ضدحملات داشت که یکی از آنها گل می‌شد تمام زحمت ما هدر می‌رفت.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در این سرما شرمنده مردم نشدیم. با زحماتی که بچه‌ها کشیدند می‌توانستیم برد راحت‌تری داشته باشیم، اما بازیکنانم خیلی فرصت‌سوزی کردند. از تلاش بازیکنانم تقدیر می‌کنم که در این سرما و پس از یک ماه دوری از بازی‌ها این برد را کسب کردند، خدا را شکر به سه امتیاز این دیدار رسیدیم امیدوارم انسجام تیمم روز به روز بهتر شود و بازیکنان در رسیدن به دروازه حریفان دقت لازم را داشته باشند.

وی در خصوص پنالتی محسن یوسفی که تبدیل به گل نشد، افزود: ما در این بازی کفشگری و یکی دو بازیکن دیگر خود را در اختیار نداشتیم. در پنالتی مهم وضعیت روحی و روانی بازیکنان است. پنالتی بالاخره یا گل می‌شود یا نمی‌شود. همان‌طور که در هفته‌های قبل نیز ما پنالتی خود را تبدیل به گل کردیم. بازیکنان ما باید دقت بیشتری داشته باشند هرچند این هدر دادن پنالتی چیزی از ارزش تیم ما کم نمی‌کند. همین‌طور نباید تماشاگران حریم خود را دور بزنند. یوسفی 90 دقیقه با مینیسک حدوداً 50 درصد آسیب دیده بازی کرد که این برای ما ارزش دارد. اگر این پنالتی گل می‌شد بهتر بود، اما اگر نشد نیز فدای سرش.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که وضعیت داوری دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی چگونه بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم کمک داور این بازی گل تیم ما را به اشتباه آفساید اعلام کرد، اما داور وسط به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی انجام داد. امیدوارم روز به روز داوری‌ها بهتر شود و داوران اشتباه کمتری مرتکب شوند.

مهاجری درباره فرصت‌های تیم پدیده نیز خاطرنشان کرد: ما سخت‌ترین بازی خود را مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم. تیم حریف یکی دو فرصت خوب روی ضدحملات داشت که یکی از آنها گل می‌شد تمام زحمت ما هدر می‌رفت. قبل از آن ما فرصت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد این فرصت سوزی‌ها به ما و بازیکنان تیم فشار وارد می‌کند. هرچند ما به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

 

کد خبر : ۴۳۲۲۰۸