خبرگزاری کار ایران

مهاجری: فوت نوروزی، بهزادی و احدی خیلی تلخ بود

رضا مهاجری که توانست در لیگ آزادگان چهاردهم همراه با سیاه‌جامگان به لیگ برتر صعود کند، هم اکنون سرمربی پدیده خراسان است و توانسته است با این تیم در نیم فصل دوم امتیازات خوبی بگیرد.

رضا مهاجری با خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع به سال گذشته و اتفاقات فوتبالی برای خود و همچنین تیم پدیده گفت‌وگو کرد.

سرمربی پدیده خراسان، ضمن تبریک سال نو، راجع به نحوه امتیازگیری این تیم در نیم فصل اول و دوم گفت: پدیده در نیم فصل اول خوب شروع کرد اما به علت مصدومیت‌های زیادی که داشتیم نتوانستیم تاکتیک تیمی را به خوبی در تیم جا بیندازیم، اما در نیم فصل دوم بازیکنان رسیدند و تیم کامل شد و کم‌کم آنچه را که مد نظر داشتیم در تیم پیاده کردیم و پدیده را به شرایط ایده‌آل رساندیم. از هشت بازی 13 امتیاز گرفتیم که برای ما نتیجه خوبی بود.

مهاجری راجع به نتیجه‌گیری جالب پدیده مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: مقابل این دو تیم که مدعیان قهرمانی‌اند نباختیم و البته پیروز هم نشدیم. رفت ‌و برگشت هر دو بازی را انجام دادیم و از این چهار بازی، چهار تساوی به دست آوردیم.

سرمربی سابق سیاه‌جامگان، در پایان راجع به سال 94  و اتفاقات تلخ و شیرین سالی که گذشت، اظهارنظر کرد: سال خوب و البته پرفراز و نشیبی بود. سال گذشته برای پدیده سال بدی نبود، اوایل خوب نبودیم اما کم‌کم بهتر شدیم. برای خود من هم در مجموع سال خوبی بود. بهترین اتفاق امسال، صعود با تیم سیاه‌جامگان بود که اتفاق خوبی برای استان خراسان بود. اتفاقات تلخ هم داشتم مثل از دست دادن هادی نوروزی، رضا احدی و همایون بهزادی و دیگر ورزشکاران که انسان‌ها بزرگی بودند و می‌توانستند به فوتبال ما کمک کنند. خداوند روح آنان را قرین رحمت کند.

 

 

 

کد خبر : ۳۵۶۷۵۴