خبرگزاری کار ایران

مهاجری: ضدفوتبال بازی نکردیم/امیدوارم استقلال قهرمان شود

سرمربی تیم پدیده خراسان می‌گوید که تیمش مقابل استقلال بازی قابل قبولی انجام داده است.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: با وجود اینکه 5 مهره اصلی را نداشتیم، بازی قابل قبولی انجام دادیم و توانستیم مقابل استقلال بجنگیم. در این بازی ما موقعیت داشتیم و استقلال هم موقعیت داشت، اما گلی به ثمر نرسید تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود دروازه‌بان و بازیکنان پدیده وقت‌کشی کرده‌اند، اظهار داشت: کجا وقت‌کشی کردیم؟ کارت زرد دروازه‌بان ما چقدر باعث گرفته شدن وقت بازی شد؟ آیا این اتفاق 90 دقیقه رخ داد؟ من خودم مخالف وقت‌کشی هستم.

مهاجری تصریح کرد: امروز ضد حملات خوبی داشتیم و موقعیت چندانی به استقلال ندادیم. این بازی در حالی برگزار شد که استقلال همه بازیکنانش را در اختیار داشت اما ما 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. به نظرم ضد فوتبال با ارائه بازی دفاعی فرق دارد، ما فضاها را برای بازیکنان استقلال بستیم و به آنها موقعیت ندادیم.

وی در خصوص اینکه پدیده در بازی امروز وقت‌های زیادی را تلف کرد و علاوه بر زمین خوردن مجتبی روشنگر کادر سرپرستی هم در تعویض‌ها شیطنتی انجام داد تا وقت بازی را بگیرد گفت: من متوجه زمین خوردن روشنگر نشدم اما درباره تعویض‌هایی که انجام دادیم باید بگویم یوسفی، خیری و بادامکی تعویض های ما بودند و اگر کادر مدیریتی ما اشتباه کرده عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پدیده ادامه داد: با وجود احترام زیادی که برای اصحاب رسانه قائل هستم دوست دارم بگویم که در حق تیم ما کم لطفی نکنید. با بی‌بضاعتی و مشکلات زیادی به بازی با استقلال آمدیم و با 5 بازیکن غایب بازی خوبی مقابل صدرنشین لیگ انجام دادیم. اینکه چه اتفاقی افتاد و روشنگر روی زمین افتاد من نمی‌دانم چون در جریان بازی بودم، اما این کم لطفی است که بازی خوب ما مقابل صدرنشین لیگ را نبینید، پاسکاری و حفظ توپ ما را نبینید اما 30 ثانیه زمین خوردن روشنگر را به رخ ما بکشید. حتی نمی‌دانم چه شد که روشنگر کارت زرد گرفت و از نیمکت پرسیدم چرا این اتفاق افتاده است.

مهاجری درباره اینکه تیمش در این بازی استقلال را پرس کرده بود، خاطرنشان کرد: برای این بازی استراتژی بردن داشتیم و هر بردنی یک استراتژی خاص می‌خواهد. ما در این بازی وقتی که خارج از خانه مقابل استقلال بازی می‌کردیم باید کمی عقب‌نشینی انجام می‌دادیم و وقتی که توپ را از دست می‌دادیم مجبور به پرس می‌شدیم تا توپ را پس بگیریم، خوشبختانه در این بازی دو تذکر به بازیکنانم دادم که این تذکرها جواب داد. ما در این بازی با دست خالی به میدان آمدیم. دو مدافع وسط ما با سر بانداژ شده به زمین آمدند احمد آل نعمه، رضا ناصحی، معین عباسیان و .... مهره‌های کوچکی نیستند که در این بازی غایب بودند، بازیکنان ما روی سرشان بخیه داشتند و وارد میدان شدند.

سرمربی پدیده درباره اینکه تیمش چند هفته متوالی است شکست نخورده و این مسئله را چگونه می‌بیند گفت: 3 تساوی در این چند بازی داشتیم و توانسته‌ایم 3 پیروزی هم کسب کنیم. من در این بازی نگران یک مسئله بودم و آن هم این بود که 50 درصد ترکیبم را نداشتم و ممکن بود این روند ما به دلیل غیبت بازیکنان تغییر کند. مطمئنا اگر معین عباسیان را در این بازی داشتیم قدرت تهاجمی ما بیشتر می‌شد و می‌توانستیم بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم و شاید نتیجه تغییر می‌کرد. با این حال تیم ما با نباختن توانسته روحیه بگیرد.

وی درباره صحنه مشکوکی که روی دروازه پدیده به وجود آمد و بازیکنان استقلال معتقد بودند توپ تبدیل به گل شده است، گفت: من آن صحنه را ندیدم چرا که از آن دور بودم. فکر نمی‌کنم توپ گل شده باشد, چرا که کمک داور روی خط بود و اگر آن توپ گل شده بود الان ما را تحت فشار می‌گذاشتند.

مهاجری در پاسخ به این سوال که مالک پدیده چه کسی است، عنوان کرد: جواب این سوال را طاری‌بخش می‌دهد که مدیررسانه‌ای تیم پدیده نیز اعلام کرد مالک باشگاه سرآسیابی و مدیرعامل وطن‌خواه است.

مهاجری در خصوص داوری گفت: مشکل خاصی در داوری بازی امروز ندیدم البته داور می‌توانست 2 بار به بازیکنان استقلال کارت زرد بدهد که این کار را نکرد اما در مجموع قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان گفت: من به تیم خودم توجه دارم, اگر نتیجه امروز باعث خوشحالی دیگر مدعیان شده به این مسئله توجه نمی‌کنم و امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود.

 

 

کد خبر : ۳۵۴۶۴۳