خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین ادعا درباره سرنوشت حرفه‌ای سروش رفیعی؛ ناگهان فولاد خوزستان!

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت قرارداد سروش رفیعی با این باشگاه نکاتی را بیان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده با بیان این نکته که قرار‌داد این بازیکن با باشگاه فولاد خوزستان غیر قابل انکار می‌باشد، اظهار داشت: تاکنون با توجه به احترام گذاشتن به مرحله خدمت سربازی این بازیکن از انجام هرگونه اظهار نظر به صورت رسمی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان خودداری شده بود ولی با توجه به اتمام زمان خدمت مقدس سربازی این بازیکن، باشگاه فولاد خوزستان حق خود می‌داند که رسما اعلام کنند که سروش رفیعی با این باشگاه قرارداد داشته و بر این اساس در نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم قطعا بازیکن باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود و در اختیار فولاد خوزستان است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در رابطه با قرارداد همکاری این باشگاه و سروش رفیعی، اظهار داشت: این قرارداد غیرقابل انکار بوده و تمامی بندهای آن مشخص می‌باشد و جای هیچگونه تفسیر و گمانه‌زنی در آن وجود ندارد. 

علیرضا اژدری زاده همچنین خطاب به مسوولان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: با توجه به پایان زمان سربازی و غیبت این بازیکن طی نامه ای این موضوع را رسما به سازمان محترم لیگ اعلام کرده ایم و از مسئولان محترم فدراسیون و به ویژه جناب آقای مهدی تاج، تقاضا داریم که توجه‌ای ویژه به این پرونده که هم اینک در کمیته انضباطی در جریان می‌باشد، داشته باشند. وی افزود: ما از مسوولان امر تقاضای تسریع در رسیدگی به این پرونده را داریم، چراکه طبق برنامه اعلامی نمایندگان باشگاه فولاد دو نوبت برای شرکت در جلسات و ارائه مدارک و اسناد خود به کمیته انضباطی مراجعه کرده اند که بدون هیچ دلیلی این جلسات برگزار نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: باشگاه فولاد خوزستان با توجه به داشتن قرارداد با این بازیکن به تمامی باشگاه‌های محترم لیگ برتر اعلام می کند که هیچ باشگاهی اجازه ورود به مذاکره و باز کردن باب مذاکرات با بازیکن را ندارد. اژدری زاده همچنین خطاب به فعالان در زمینه جابجایی بازیکن نیز اعلام کرد: سروش رفیعی بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان است و هرگونه رایزنی‌ با این بازیکن مطمئنا راه به جایی نخواهد برد.

 

کد خبر : ۴۲۷۹۱۸