خبرگزاری کار ایران

صادق ورمزیار در غرفه ایلنا:

روند تحولات تیم کی روش مثبت است/ انتظار قهرمانی از منصوریان منطقی نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال با حضور در غرفه ایلنا در خصوص عملکرد منصوریان و کی روش اظهار نظر کرد.

صادق ورمزیار در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا به گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت اکادمی باشگاه استقلال گفت: به نظر من وضعیت بدی در آکادمی استقلال حاکم نیست. از نظر امکانات محیطی، توان فنی بازیکنان و... در سطح خوبی هستیم. در اکادمی چند بازیکن داریم که همین الان هم می توانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند. فقط باید آکادمی را مقداری فعال تر کنیم.

وی افزود: سرمایه گذاری در آکادمی خرج نمی شود و این پول، سرمایه گذاری می شود.باید نگاه مدیران به این موضوع اصلاح شود. آن ها فکر می کنند پولی را که در پایه ها تزریق می کنند خرج می شود. درصورتی که در آینده، چند برابر این پول ها به باشگاه برمی گردد.

وی در خصوص تفاوت نگاه افشارزاده و افتخاری به آکادمی باشگاه استقلال گفت: من با هر دو مدیر کار کرده ام که البته مدت کوتاهی از مدیریت من با مدیریت اقای افشارزاده هم زمان شد. آقای افتخاری جزو مدیرانی است که به مربیان مهلت کافی می دهد تا خود را اثبات کنند. ما اوایل فصل تغییراتی در تیم داشتیم که برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشتیم. آقای افتخاری این زمان را در اختیار مان قرار داد. انشاالله آقای افتخاری ثباتی را که در تیم بزرگسالان دنبال کرد را در آکادمی و تیم پایه ها نیز در نظر بگیرند.

ورمزیار در خصوص عملکرد منصوریان در استقلال تا به اینجای کار، گفت: ما نبایداز او توقع قهرمانی داشته باشیم. او مربی جوانی است و نیاز به زمان دارد. حتی اگر بهترین تیم ایران را در اختیار داشت باز هم توقع قهرمانی چندان منطقی به نظر نمی رسید.

وی در خصوص جوانگرایی کارلوس کی روش در تیم ملی نیز اینطور گفت: سیر تحول و جوانگرایی تیم کی روش خیلی خوب است. این اتفاق باید زودتر از این در فوتبال کشور می افتاد. میانگین سنی که در جام جهانی قبل داشتیم هم بالا بود. تیم ملی نیاز به یک تحول جدی در امر جوانگرایی داشت. بازیکنان جوان بسیار خوبی هم اضافه شده اند. این جوانان پتانسیل بالایی دارند و باید از این پتانسیل استفاده شود. روند تحولات تیم کی روش از نظر من مثبت است.

 

 

کد خبر : ۴۲۶۹۴۴