خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

کی روش: به تجربه بوسنی باختیم / ایران راه طولانی در پیش دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۳۴

فکر می‌کنم در این دیدار به تجربه اروپایی بوسنی باختیم. ما شانس های گلزنی خوبی داشتیم و حیف شد که گل نزدیم و با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم گل خوردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف از عدم صعود ایران به مرحله بعد گفت: بازیکنان ایران راه زیادی در پیش دارند تا به سطح بازیکنان اروپایی برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش که پس از شکست ۳ بر یک ایران برابر بوسنی سخن می گفت افزود: ما تلاش مان را کردیم که موفق شویم و در حد امکان جنگیدیم ولی باید قبول کنیم که از تیم های حریف عقب تر بودیم.

وی گفت: فکر می‌کنم در این دیدار به تجربه اروپایی بوسنی باختیم. ما شانس های گلزنی خوبی داشتیم و حیف شد که گل نزدیم و با اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتیم گل خوردیم و حذف شدیم.

اکی روش در پاسخ به این سوال که این جام جهانی چه درسی برای شما و تیم ایران داشت، اظهار کرد: این جام جهانی عالی بود. مهم‌ترین چیزی که یاد گرفتیم این بود که اگر آنها سرمایه‌گذاری کنند و با قدرت کار را پیش ببرند شانس ما هم مثل همه تیم‌ها خواهد بود. خیلی چیزها هست که بازیکنان ما باید یاد بگیرند و انجام دهند تا به سطح بازیکنان منچستر، رم، بنفیکا و رئال مادرید برسند. راه زیادی پیش روی ماست و نباید زمان را از دست بدهند. باید از همین فردا کار را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: ایران می تواند با کار بیشتر در سال های آینده به سطح تیم های بزرگ برسد و این می تواند درس بزرگی برای فوتبال ایران باشد. ایران راه طولانی برای رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز