خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با ایلنا:

اردوی تیم ملی به آرامش احتیاج دارد/سیاست اصلی فدراسیون جوانگرایی است

نصرآزادانی می‌گوید: ملی پوشان سعی می‌کنند با تلاشی که انجام می‌دهند و با جدیتی که در تمرینات دارند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند تا اتفاقات المپیک را فراموش کنند.

علیرضا نصرآزادانی، مربی جدید تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی تکواندو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: اردوی تیم ملی تکواندوی ایران بعد از گذراندن بحران المپیک به آرامشی نسبی رسیده است و همه اعضای کادر فنی و حتی خود تکواندوکاران تلاش می‌کنند تا آرامش را به اردو بازگردانند. تکواندوکاران خودشان را برای شرکت در رقابت‌های گرندپری و جام جهانی تکواندو آماده می‌کنند و در حال حاضر با قدرت به تمرینات ادامه می‌دهد.

او ادامه می‌دهد: ملی پوشان سعی می‌کنند با تلاشی که انجام می‌دهند و با جدیتی که در تمرینات دارند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند تا اتفاقات المپیک را فراموش کنند. بازیکنان تیم ملی تکواندوی ایران پتانسیل خوبی دارند و می‌توانند در آینده نتایج درخشان‌تری کسب کنند.

نصرآزادانی به حضور جوانان در اردوی تیم ملی اشاره می‌کند و می‌گوید: بعد از اتمام رقابت‌های قهرمانی کشور نفرات برتر به اردوی تیم ملی اضافه شدند و در حال حاضر نیمی از اردونشینان برای اولین بار است که تمرین در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کنند. یکی از سیاست‌هایی اصلی فدراسیون و تیم ملی جوان‌گرایی است که همواره با معرفی چهره‌های جدید همراه بوده است.

 

کد خبر : ۴۲۶۸۷۱