خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۵۷۶

علت تعطیلی اردوی تیم ملی، شرکت کشتی‌گیران در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان شده است و فرنگی‌کاران امروز اردوی تیم ملی را برای شرکت در این رقابت‌ها ترک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین روز از دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که فرنگی‌کاران در نوبت صبح تمرینات ایستگاهی را در دستور کار خود قرار دادند. طبق برنامه‌ریزی مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی دور بعدی اردوی تیم ملی از 23 آبان شروع خواهد شد.

علت تعطیلی اردوی تیم ملی شرکت کشتی‌گیران در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان شده است و فرنگی‌کاران امروز اردوی تیم ملی را برای شرکت در این رقابت‌ها ترک خواهند کرد و پس از اتمام این رقابت‌ها خود را به اردوی تیم ملی معرفی می‌کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران خود را برای دو رویداد جام جهانی اوزان غیر المپیکی 2016 مجارستان و رقابت‌های گرندپری آماده می‌کند که تمرکز بیشتر کادر فنی برای آماده سازی دو وزن غیر المپیکی است.

در دور بعدی اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی، نفرات اعزامی دو تیم باشگاهی ایران که قرار است به‌عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند تمرینات خود را به صورت مشترک با تیم ملی کشتی فرنگی برگزار خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز