خبرگزاری کار ایران

ترمیم کابینه حق رئیس جمهور است

مرادی: سلطانی فر باید در نوبت اول که معرفی شد رای می آورد

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: سلطانی فر کاملا با ورزش آشناست و معتقدم به سرعت نتایج مثبت حضور ایشان را در ورزش خواهیم دید.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی مرادی، با تقدیر از زحمات زیاد دکتر محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: انصافا آثار ماندگار و موثر مدیریتی دکتر گودرزی در ورزش ایران کاملا هویداست و تجربه خوبی برای مدیریت ورزش ایران بود .

وی افزود: ترمیم کابینه حق رئیس جمهور است که در این زمان شاهد هستیم و معرفی مجدد آقای دکتر سلطانی فر نشانه اعتماد عمیق آقای روحانی به ایشان و مدیریت کارآمد اوست.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: سلطانی فر کاملا با ورزش آشناست و نفر دوم این تشکیلات بوده است و به خوبی با روحیات و نیازهای مدیریتی جامعه ورزش آشناست و معتقدم به سرعت نتایج مثبت حضور ایشان را در ورزش خواهیم دید.

مرادی با اشاره به معرفی مجدد سلطانی فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظر من در همان ابتدای شکل گیری دولت در مجلس نهم باید ایشان رای اعتماد می گرفت تا بتواند بهتر و سریعتر برنامه های خود و دولت را در زمینه ورزش و جوانان پیش ببرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت در روز سه شنبه آینده ، اجازه ندهند ورزش کشور در بلاتکلیفی بماند

 

کد خبر : ۴۲۳۶۳۸