خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد:

نمی‌توانیم از فرنگی‌کاران المپیکی خواهش کنیم که به اردوها بیایند

دلیریان می‌گوید: به غیر از دو وزن غیر المپیکی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از کشتی‌گیران جوان و آینده دار هم دعوت کرده است تا در کنار سایر کشتی‌گیران تمرین کنند.

محمد دلیریان، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای آمادگی دو وزن غیر المپیکی که برای مسابقات جهانی مجارستان خود را آماده می‌کند برگزار خواهد شد. در کنار آنها کشتی‌گیران سایر اوزان هم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

او ادامه می‌دهد: به غیر از دو وزن غیر المپیکی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از کشتی‌گیران جوان و آینده دار هم دعوت کرده است تا در کنار سایر کشتی‌گیران تمرین کنند.

دلیریان در مورد حضور المپیکی‌ها در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید: در این دور از اردوهای تیم ملی حضور نفرات المپیکی الزامی نیست ولی آنها هم می‌توانند در اردو شرکت کنند. ما از آنها برای شرکت در اردوهای تیم ملی دعوت می‌کنیم اما نمی‌توانیم از آنها خواهش کنیم که در اردوها حاضر شوند. اگر آمدند که مشخص می‌شود می‌خواهند کشتی بگیرند و اگر نیامدند یعنی تمایلی برای شرکت در اردوی تیم ملی ندارند.

 

 

کد خبر : ۴۲۳۵۱۸