خبرگزاری کار ایران

واکنش برزگر به حرف‌های عباس جدیدی در مورد تمامیت‌خواهی خادم

برزگر می‌گوید: اینکه شورای فنی و شخص رییس فدراسیون بر عملکرد سرمربی تیم ملی نظارت داشته باشند یک حسن محسوب می‌شود.

منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد در خصوص نقش رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی بر عملکرد محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: برخی نظرات در مورد ارتباط رسول خادم با تیم ملی کشتی آزاد می‌دهند و این نظرات مختلف است. رسول خادم همانند همه رییس فدراسیون‌ها بر عملکرد تیم ملی نظارت دارد و هیچ وقت نمی‌تواند حرف اول و آخر را به تنهایی بزند. تیم ملی روال معمول خود را دارد. به این صورت که طلایی به‌عنوان سرمربی گزارش‌های خود را در حضور اعضای شورای فنی و رییس فدراسیون مطرح می‌کند و بعد از آن در مورد موضوعات تیم ملی مشورت صورت می‌گیرد.

او ادامه می‌دهد: فعالیت‌های طلایی تا رقابت‌های جهانی 2017 بررسی می‌شود و سپس در مورد آینده تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد. اینکه شورای فنی و شخص رییس فدراسیون بر عملکرد سرمربی تیم ملی نظارت داشته باشند یک حسن محسوب می‌شود.

برزگر در مورد آینده تیم ملی بعد از رقابت‌های جهانی 2017 می‌گوید: قطعا محمد طلایی را برای برنامه‌ریزی و نتیجه‌گیری در المپیک 2020 به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود که بر فعالیت‌های او نظارت نداشته باشیم. طلایی تجربه خوبی در عرصه مربیگری دارد و می‌تواند در آینده انتظارات را برآورده کند.

کد خبر : ۴۲۲۷۰۶