خبرگزاری کار ایران

شادکام: به فکر آقای گلی هستم/ صنعت نفت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان که با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته، معتقد است تیم صنعت نفت در بازی‌های آینده شکست‌های دو بازی قبل را جبران کرده و هواداران را خوشحال خواهند کرد.

محمد شادکام، مهاجم صنعت نفت آبادان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم بعد از بازی با پیکان گفت: بازی خوب و دشواری بود. از همان ابتدا با هدف کسب 3 امتیاز به میدان رفته بودیم. اما نتوانستیم برنامه کادر فنی را پیاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی ادامه داد: در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم که موفق نبودیم. با این حال در نیمه دوم و در حالی که بازی دست نفت بود روی دو موقعیت و اشتباه گل خوردیم. با این حساب چون باور داشتیم که می‌توانیم پیروز شویم، دو گل زدیم اما در دقایق پایانی که داور می‌خواست سوت بزند گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

شادکام با بیان اینکه صنعت نفت از لحاظ روحی به هم ریخته بود، افزود: دو بازی خارج از خانه و کسب نتیجه ضعیف باعث شد روحیه‌مان کمی به هم بریزد اما با مدیریت خوب، شرایط مطلوب را تا آخر هفته به دست می‌آوریم و بازی‌ خانگی را می‌بریم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت به تیم‌ها نشان داده است حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: تمام تمرکز خود را بر روی ماندن در لیگ برتر گذاشته‌ایم. با توجه به نتایج خوبی که گرفته‌ایم توقع مردم بالا رفته و به همین دلیل انتظار دارند بازی‌های آتی بدون اشتباه ظاهر شویم.

شادکام در خصوص اینکه تعطیلات لیگ برتر بر روی آمادگی این تیم تاثیر گذاشته است نیز گفت: قطعا تاثیر‌گذار است. اما نه به اندازه‌ای که تمام تلاش‌های آماده‌سازی تیم‌ها برای لیگ را از بین ببرد. تیم ما جوان است و احتیاج به زمان دارد.

وی در خصوص گلزنی در لیگ برتر گفت: من سال‌های گذشته در لیگ دسته یک گل‌های زیادی زدم. امسال تمام تلاشم را اول برای موفقیت صنعت نفت و دوم برای آقای گلی انجام می‌دهم. به فکر آقای گلی هستم. اما موفقیت تیمم در درجه اول هدفم قرار دارد. می‌خواهم در لیگ برتر خودم را ثابت کنم.

 

کد خبر : ۴۱۹۳۳۱