خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: در بازی مقابل کره با دعای مردم و تلاش خودمان پیروز می‌شویم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: کره همیشه حریف سختی برای ایران بوده اما ما با تلاش خود و دعای مردم برابر این تیم پیروز می‌شویم.

به‌ گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با کره جنوبی، گفت‌: شرایط بازیکنان خوب است و برای بازی سختی که سه‌شنبه داریم آماده می شویم. ما تلاش می‌کنیم که برابر کره  بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

او افزود: کره جنوبی همیشه تیم خوبی بوده و بسیاری از بازیکنانش در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند. این تیم همیشه حریف سختی برای ما بوده ولی ما چون برابر این تیم تلاش کرده‌ایم و جنگیده‌ایم موفق بوده‌ایم. این بار هم با دعای مردم و تلاش خودمان پیروز می شویم.

ابراهیمی درباره حضورش در ترکیب اصلی تیم‌ ‌ملی هم، گفت‌: من سرباز تیم‌ ‌ملی هستم و برای موفقیتش تلاش می‌کنم. اگر مربی تشخیص بدهد که در ترکیب باشم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم در غیر این صورت هم هیچ مشکلی نیست.

ملی‌پوش فوتبال ایران درباره مشت‌های گره کرده بازیکنان کره جنوبی و احساسش در این باره، گفت‌: آنها شاید می‌خواهند با این کار ما را تهدید کنند اما ما کاری به حرف‌ها و رفتارهای آنها نداریم. همه ما با تمرکز به کار خودمان فکر می‌کنیم و برای سه امتیاز به میدان می رویم.

ابراهیمی درباره حضور هواداران در دیدار ایران و کره جنوبی هم گفت‌: آنها همیشه ما را حمایت کرده‌اند. این بار هم در شب عاشورا باید به ورزشگاه بیایند و با درک شرایط و حفظ حرمت‌ها دست به دست هم بدهیم تا هم نتیجه‌ خوبی بگیریم و هم فضای خوبی در این شب ایجاد کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۸۰۸۶