خبرگزاری کار ایران

کارلوس در غم از دست دادن اولین استاد

کی روش عزادار شد

در فاصله چند ساعت تا بازی حساس با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی، سرمربی ایران با خبر ناگواری روبه رو و عزادار شد.

به گزارش ایلنا، ایران و ازبکستان عصر امروز در یکی از مهم ترین رویارویی های خود در سال های اخیر در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که کارلوس کی روش با خبر ناگوارکننده ای روبه رو و سیاهپوش شد. به سرمربی تیم ملی از کشورش خبر رسید که اولین مربی تاریخ فوتبال خود را که علاقه خاصی به او داشت از دست داده است تا به این ترتیب شوک بزرگی به کارلوس وارد شود.

بلافاصله بعد از این اتفاق کی روش با انتشار متنی روی صفحه فیس بوک خود این اتفاق را شوک بزرگی قلمداد کرد و نوشت: «ماریو ویلسون، اولین مربی من در فوتبال حرفه ای در تیم استوریل، امروز روز وداع است و من در خدمت تیم ملی ایران برای یک دیدار مهم در مقدماتی جام جهانی هستم. به تو بدهکارم و به تو افتخار می کنم و ممنونم بابت همه چیز، بابت شغلی که به من و تمام چیز هایی که به فوتبال پرتغال دادی، در آرامش باشی. ماریو ویلسون همیشه به یاد تو هستم، به عنوان اولین مربی که در فوتبال حرفه ای به من آموزش دادی، ممنون برای همه چیز».

ماریو ویلسون مربی پرتغالی که همانند کی روش اصلیتی موزامبیکی داشت در سن ۸۶ سالگی از دنیا رفت. او در دوران مربیگری خود، هدایت تیم های زیادی از جمله تیم ملی پرتغال و باشگاه بنفیکا را در مقاطع مختلف بر عهده داشت.

کی روش

 

کد خبر : ۴۱۷۳۲۸