خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی ب والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید نگران جانشین بازیکنان تیم ملی والیبال باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۹۵۵

شهنازی می‌گوید: تیم ملی والیبال ب ایران توانست با بازی‌های خوبی که با قدرت‌های آسیا انجام داد به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ب ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های آسیا به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی والیبال ب ایران توانست با بازی‌های خوبی که با قدرت‌های آسیا انجام داد به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند. باتوجه به اینکه والیبال ایران با تیم اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت نکرده بود توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکنان مزد زحمات و تیزهوشی خود را گرفتند.

او ادامه می‌دهد: کشورهای ژاپن، چین و استرالیا هم مانند ایران با ترکیب جدید و جوان پا به این رقابت‌ها گذاشته بودند و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هم بین تیم‌هایی بود که با ترکیب جدید در بازی‌ها شرکت می‌کردند. سایر تیم‌هایی که با تیم اصلی خود آمده بودند، نتوانستند بازی‌های خوبی از خود ارائه دهند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران به اضافه شدن بازیکنان تیم ملی ب به تیم اصلی اشاره و خاطرنشان می‌کند: باتوجه به اینکه تیم ملی الف ایران دستخوش تغییراتی خواهد شد نباید از نظر بازیکن نگران چیزی باشیم زیرا در تیم‌های پایه و همچنین تیم ملی ب بازیکنانی هستند که می‌توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان با تجربه باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز