خبرگزاری کار ایران

شهنازی: ترکیب تیم‌ها برای ایران مهم نیست

سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: ترکیب تیم های شرکت کننده در مسابقات برای کادر فنی مهم نیست زیرا باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی در آستانه آغاز پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: از شنبه شب 27 مهرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند هستیم که حکایت از برنامه ریزی خوب فدراسیون برای آماده سازی این تیم دارد.
وی با بیان اینکه در چند روز گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم گفت: بازیکنان از نظر جسمانی و تاکتیکی در وضعیت خوبی قرار دارند و از نظر هماهنگی تیمی نیز شرایط ایده آل است.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: فردا که مسابقات شروع شود، تیم ایران با آمادگی مسابقات را شروع می‌کند و باید تلاش کنیم که عملکرد مناسبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.
وی درباره ترکیب دیگر حریفان ایران در دور مقدماتی (کره جنوبی، ژاپن و استرالیا) گفت: هنوز فهرست بازیکنان این تیم ها را ندیده‌ام، التبه ترکیب تیم‌ها برای ایران مهم نیست باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.
شهنازی افزود: بازیکنان تیم ملی ب ایران هفت ماه تمرین پشت سر هم داشته‌اند و امیدوارم با نتایج خوب خستگی خود در این مدت را برطرف کنند.
پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه با حضور هشت تیم برتر آسیا پیگیری خواهد شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در گروه دوم دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و ژاپن همگروه است. تیم‌های چین، تایلند، چین تایپه و قزاقستان نیز در دیگر گروه این رقابت‌ها با هم مسابقه می‌دهند.

 

کد خبر : ۴۱۲۶۶۸