خبرگزاری کار ایران

مراد محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط همکاری با فدراسیون کشتی را ندارم/ در ساری به مربیگری ادامه می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۸۹۴

محمدی می‌گوید: قرارداد من با فدراسیون کشتی تا پایان جام‌جهانی 2016 بود و پس از اتمام قراردادم فدراسیون تصمیم گرفت تا شخص دیگری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کند.

مراد محمدی، سرمربی پیشین تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد در خصوص قطع همکاری خود با فدراسیون کشتی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: فدراسیون کشتی ایران بعد از هر دوره پنج ساله دست به تغییراتی در کادر فنی خود می‌زند. باتوجه به اینکه قرارداد من با فدراسیون کشتی تا پایان جام‌جهانی 2016 بود و پس از اتمام قراردادم فدراسیون تصمیم گرفت تا شخص دیگری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کند.

او ادامه می‌دهد: پس از اینکه از تیم ملی نوجوانان کناره‌گیری کردم محمد ‌طلایی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان از من دعوت به همکاری کرد ولی به دلایل شخصی شرایط همکاری با فدراسیون کشتی را نداشتم و این دعوت را رد کردم. من سال‌ها در میادین مختلف کشتی گرفتم و حالا می‌خواهم تا فعالیتم را در ساری و با آموزش کشتی‌گیران جوان ادامه بدهم و سعی می‌کنم تا کشتی‌گیران خوبی را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های المپیک پکن در مورد آینده تیم ملی بزرگسالان با هدایت محمد طلایی می‌گوید: طلایی از شش سال پیش مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کرد و حالا آن کشتی‌گیران به تیم ملی بزرگسالان نزدیک شده‌اند. باتوجه به تغییر نسل در تیم ملی کشتی آزاد، طلایی می‌تواند در راس تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز