خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: اگر خواهان موفقیت هستیم باید مشکلات تیم حل شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یکی از مشکلات ما بحث مالی بود که تمرکز تیم را برهم زد.

به گزارش ایلنا، پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ گفت: یکی از مشکلات ما بحث مالی بود که تیم را برهم زد. تعطیلات هم مشکل دیگر تیم بود که همه این مسائل کارمان را با سختی روبرو کرد.

وی در مورد تساوی مقابل نفت آبادان، تصریح کرد: شکل بازی تیم مقابل نفت خوب بود. موقعیت‌های مناسبی را به وجود آوردیم اما حریف روی یک اتفاق به گل رسید تساوی مقابل هواداران پر شور نفت نتیجه بدی نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد، اظهار داشت: ما باید به جیبمان و شرایط مالی باشگاه نگاه کنیم امسال مشکلات مالی زیادی داشتیم و نمی‌توانیم بازیکنان گران بخریم با این شرایط امکان جذب بازیکن جدید نداریم. در سه سال گذشته بهترین باشگاه از نظر مالی و پرداخت قراردادها بودیم. متاسفانه امسال شرایط فرق کرد. تاکنون بچه‌ها تلاش کردند و غیرت به خرج دادند. اگر خواهان موفقیت هستیم باید مشکلات تیم حل شود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا مسئولان شهر به تیم کمک می‌کنند، گفت: استاندار خوزستان بودجه‌ای در اختیار باشگاه گذاشت و بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شد. نماینده اهواز در مجلس هم قرار است پولی به تیم تزریق کند تا مشکلاتمان حل شود.

 

کد خبر : ۴۱۲۳۱۸