خبرگزاری کار ایران

هوری: هدف ما نگه داشتن صنعت نفت در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی است/ پدیده در مشهد به سختی امتیاز از دست می‌دهد

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم برای نگه‌داشتن صنعت نفت در لیگ برتر خبر داد و گفت تمام تلاششان را به کار می‌گیرند در پایان لیگ رتبه تک رقمی کسب کنند.

حسن هوری، دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در این بازی بدشانس بودیم. آنها شرایط خاص خود را داشتند. قهرمان سال گذشته بودند و تیم را برای آسیا بسته‌اند. از مربی جوان و خوبی برخوردارند که فوتبال خوزستان را کامل می‌شناسد. اما با همه این‌ها ما خیلی خوب بازی کردیم و مساوی به نظر ناعادلانه بود.

کاپیتان صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت این تیم برای بازی با پدیده مشهد گفت: شرایط بازی در مشهد خیلی فرق می‌کند. هفته گذشته پدیده مشهد در اهواز به فولاد باخت. اما در مشهد به سختی امتیاز از دست می‌دهد، از طرفی ما در دوران کامل آمادگی به سر می‌بریم و برای کسب یک نتیجه بسیار خوب به مشهد خواهیم رفت.

وی در خصوص نتایج خوب تیم صنعت نفت در هفته ششم رقابت‌ها گفت: این نتایج با تدبیر و مدیریت مسئولان باشگاه و کادر فنی و تلاش بازیکنان بدست آمده و تمام تلاش ما این است در بالای جدول بمانیم. صنعت نفت تا آخر لیگ هشتم یا نهم هم باشد خیلی خوب است. هدف ما نگه‌داری تیم در لیگ برتر و کسب جایگاه تک رقمی است.   

 

کد خبر : ۴۱۲۲۵۶