خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن رقبای جدی ما هستند

سینا عشوری: برای حفظ صدرنشینی با قدرت می‌جنگیم

بازیکن تیم تراکتورسازی معتقد است سپاهان، پرسپولیس و ذوب‌آهن رقبای سرسختی برای تراکتورسازی در کسب عنوان قهرمانی خواهند بود.

سینا عشوری، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن و صدرنشینی تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی داشتیم، ذوب آهنی‌ها بسیار خوب و جنگنده بازی کردند، اما باید بازی را می‌بردیم تا به صدر جدول صعود کنیم. آقای قلعه‌نوعی همیشه برای کسب نتیجه، بر جنگنده بازی کردن و تلاش فراوان تاکید دارند که خوشبختانه توانستیم با تلاش بازیکنان تیم به نتیجه مورد نظر خود و کادر فنی برسیم.

وی ادامه داد: صدرنشینی در هفته ششم قطعا لذت‌بخش است اما کار ما در هفته‌های پایانی سخت‌تر از این خواهد بود، هدف ما قهرمانی بوده و هنوز راه زیاد و مسیر دشواری در پیش داریم اما برای حفظ صدرنشینی با قدرت می‌جنگیم.

هافبک تراکتور‌سازی در خصوص گلزنی‌اش در روز بازی با ذوب‌آهن گفت: از اینکه در روز تولدم توانستم با زدن گل به ذوب‌آهن، باعث برد تیم و صدرنشینی تراکتورسازی شوم، خوشحالم. البته تولد من در شناسنامه 25 شهریور است و در اصل 25 مهرماه به دنیا آمده‌ام.

عشوری کار کردن با امیر قلعه‌نوعی را امتیاز بزرگی دانست و تاکید کرد: من سال گذشته نیز بازیکن امیر قلعه‌نوعی بودم. ایشان از نظر اخلاقی و فنی مربی بسیار بزرگی هستند که همواره سعی کرده‌ام از ایشان درس بگیرم.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: یکی از نقاط مثبت سیاه‌جامگان، فرهاد کاظمی است، من شاگرد این مربی بوده‌ام. بسیار بادانش و قوی هستند، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و پیاده‌ کردن تاکتیک‌های کادرفنی تیم با برد مقابل سیاه جامگان به صدرنشینی خود ادامه دهیم.

عشوری در خصوص رقبای تراکتور‌سازی برای قهرمانی گفت: تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن رقبای سرسختی برای ما در کسب عنوان قهرمانی هستند.

 

کد خبر : ۴۱۱۹۲۹