خبرگزاری کار ایران

برانکو: نوراللهی بازیکن ماست؛ جایی نمی‌رود

سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فصل نقل وانتقالات به پایان رسیده است نوراللهی قانونا اجازه جدایی ندارد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه با علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات این دیدار به خبرنگاران گفت: در این جلسه درباره بازی با سپاهان و بازی‌های جام حذفی صحبت کردیم. هنوز مشخص نیست که بدون بازیکنان ملی‌پوشان‌مان در این بازی‌ها شرکت کنیم. در این خصوص ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

برانکو در ادامه در خصوص برنامه تمرینی تیمش برای بازی با سپاهان گفت: ما هر روز تمرین داریم و روز سه‌شنبه راهی اصفهان می‌شویم و تمرینات‌مان را در آنجا انجام می‌دهیم البته امروز و فردا تمرینات ما پشت درهای بسته  برگزار می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود احمد نوراللهی شاید در نیم فصل فصل از این تیم جدا شود اظهار داشت: نوراللهی بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و جایی نمی‌رود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه درباره ساسان انصاری هم چنین صحبتی را مطرح کرد، اما این بازیکن در ادامه فصل از این تیم جدا شد خاطرنشان کرد: وضعیت این دو بازیکن فرق می‌کند. ساسان در زمان  فصل نقل‌وانتقالات از ما جدا شد، اما الان زمان نقل‌وانتقالات نیست و نوراللهی قانوناً نمی‌تواند جایی برود.

برانکو درباره شایعه جذب دژاگه و رفیعی گفت: درباره دژاگه صحبتی ندارم. رفیعی هم در حال حاضر تحت قرارداد تراکتورسازی است و خوب نیست که  الان ما درباره او صحبت کنیم.

وی در پایان درباره رویارویی احتمالی تیمش با استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید همه تیم‌ها را ببریم.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۹۲۸