خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی 0-0 پرسپولیس؛ تساوی با ارزش شاگردان برانکو با درخشش بیرانوند

در ادامه هفته پنجم رقابت‌‎های لیگ برتر تراکتورسازی و پرسپولیس به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت.

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری(54-سینا عشوری)، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی(46-فرزاد حاتمی) و لوسیانو ادینیو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، فرهاد ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (1+90- ولادیمیر پریمیوف)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور(68-احمد نوراللهی) و مهدی طارمی(86- پلی‌یایسنکی)

دقیقه 1: پاس خوب کیانی در دقیقه 1 به سروش رفیعی رسید و سروش رفیعی بعد از یک سر توپ اقدام به ارسال پاس عرضی کرد اما پاس عرضی این بازیکن به بازیکنان پرسپولیس رسید تا اولین موقعیت این بازی شکل نگیرد.

دقیقه 5: اولین فرصت برای پرسپولیس نصیب مهدی طارمی شد. طارمی در حالیکه دروازه بان تراکتورسازی را جا گذاشته بود با تکل خالد شفیعی نتوانست گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند تا یک کرنر حاصل این صحنه باشد.

دقیقه 13: سانتر سروش رفیعی در سمت چپ به محمد ابراهیمی رسید اما ضربه سر ضرب این بازیکن با پای راست به تیرک دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را بازیکنان پرسپولیس دور کردند.

دقیقه نوری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد

دقیقه 28: باز هم انفرادی با سرعت و تکنیک انفرادی خود دو بازیکن تراکتورسازی را جا گذاشت اما پاس او در محوطه جریمه را اخباری جمع کرد تا بازیکنان پرسپولیس در این صحنه ناکام باشند.

دقیقه 34: ضربه سر خالد شفیعی بالاتر از مدافعان پرسپولیس روی سانتر خوب سعید آقایی را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه35: هادی محمدی از شروع مجدد بازی توسط بیرانوند ممانعت کرد تا داور دیدار با کارت زرد او را جریمه کند.

دقیقه 45+1: یک ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی روی حرکت خوب کرار به دست آمد که ضربه زیبای سروش رفیعی با فاصله اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 56: سانتر سروش رفیعی باز هم روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر هادی محمدی همراه شد اما ضربه مدافع تراکتورسازی بعد از برخورد با مدافع پرسپولیس با فاصله اندکی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 70: حرکت خوب سروش رفیعی و پاس او با اشتباه جلال حسینی همراه شد تا توپ در شش قدم در محوطه جریمه پرسپولیس در برابر سینا عشوری قرار بگیرد اما ضربه عشوری را بیرانوند با عکس العملی زیبا دفع کرد.

دقیقه 78: محمد ایران پوریان وارد محوطه جریمه شد اما ضربه این بازیکن را بیرانوند در ادامه عملکرد خوب خود به خوبی مهار کرد.

دقیقه 82 : به دلیل اعتراض تماشاگران و پرتاب اشیایی به زمین داور بازی را متوقف کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی هم نسبت به این رفتار تماشاگران اعتراض کرد و آنها را به آرامش دعوت کرد.

امیر قلعه نویی در دقیقه ۸۸ به شدت به داور اعتراض کرد به طوریکه داور چهارم او را در کنار زمین به آرامش دعوت کرد و حتی داور بازی نیز به سمت سرمربی تراکتورسازی آمد و به او تذکر شدیدی داد.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۹۷۶۸