خبرگزاری کار ایران

کمالوند: اولین برد را مقابل سیاه‌جامگان کسب خواهیم کرد

سرمربی گسترش فولاد تبریز: با آمادگی به دست آمده در یک ماه تعطیلی لیگ برتر، اولین قدم برای پیروزی را روز جمعه برمی‌داریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با ایلنا گفت: در مدت یک ماه تعطیلی سه بازی دوستانه با تیم‌های عقاب، ماشین‌سازی و پیکان داشته‌ایم و به مرز آمادگی قابل قبولی رسیده‌ایم.

فراز کمالوند با بیان اینکه هر سه مهاجم ما از تیم جدا شده‌اند، افزود: در این مدت باید با هماهنگ کردن مهاجمان جدیدمان به روند آماده‌سازی تیم کمک می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ در شرایط بهتری به سر می‌بریم.  

وی ادامه داد: ما در هفته‌های اول شرایط آمادگی جسمانی خوبی نداشتیم و از لحاظ تاکتیکی خوب عمل نکردیم اما با تمرینات و بازی‌هایی که در این یک ماه داشتیم توانستیم هماهنگی‌های لازم را به وجود آورده و تیم را به مرز آمادگی برسانیم.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: اولین بردمان را در مقابل سیاه‌جامگان جشن خواهیم گرفت و تمام تلاشمان را می کنیم که باحفظ آمادگی، این بردها ادامه پیدا کند.

از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، روز جمعه از ساعت 17:30 گسترش فولاد تبریز میزبان سیاه جامگان مشهد خواهد بود. 

 

کد خبر : ۴۰۸۹۷۸