خبرگزاری کار ایران

طفره کی‌روش از پاسخ به خبرنگاران ؛ آندو و طارمی مصدوم شده‌اند؟

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری به سوالی مبنی بر اینکه دو بازیکنی که از تیم ملی ایران مصدوم شده‌اند چه کسانی هستند، جواب سر بالا داده است و چینی‌ها را سردرگم گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری که در چین برگزار شد از سوال یکی از خبرنگاران چینی طفره رفت. کی‌روش که به پنهان‌کاری و طفره رفتن از سوالات خبرنگاران زبان‌زد است این‌بار نیز به سوالی مبنی بر اینکه دو بازیکنی که از تیم ملی ایران مصدوم شده‌اند چه کسانی هستند، جواب سر بالا داده است و چینی ها را سردرگم گذاشته است.

با توجه به مصدومیت کهنه تیموریان، او در بازی با قطر هم بعد از گل نخست ایران به شدت احساس درد می‌کرد و برای دقایقی روی زمین دراز کشیده بود. به همین دلیل احتمال می‌رود که یکی از مصدومان ایران آندو  تیموریان باشد.

پس از بازی نیز، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی، میکسدزون را لنگان لنگان ترک کرد و حتی پاسخ خبرنگارانی که حال او را پرسیدند نداد و احتمال دارد وی نیز دیگر مصدوم تیم ملی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران به مصاف تیم ملی فوتبال چین، از سری رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 می‌رود.

کد خبر : ۴۰۸۰۲۵