خبرگزاری کار ایران

بازی تیم ملی با تدابیر شدید امنیتی کی‌روش؛ هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست

جالب است که رسانه‌های ایتالیایی حتی لیست مشخص و روشنی از ترکیب تیم ملی ایران نداشته و اسامی عجیب و غریب در میان نام بازیکنان ایرانی دیده می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل پاسال اسپانیا با تدابیر امنیتی شدیدی همراه بود‍! کی‌روش می‌داند که اطلاعات این بازی‌های دوستانه بیشتر از اینکه به درد هواداران و طرفداران تیم ملی بخورد به درد تیم‌های چین و قطر  خواهد خورد. به همین دلیل کی‌روش در این بازی تصمیمات امنیتی عجیب وغریبی گرفت به طوری که حتی اسامی گلزنان این بازی هم به صورت قطعی مشخص نیست.

جالب است که رسانه‌های ایتالیایی حتی لیست مشخص و روشنی از ترکیب تیم ملی ایران نداشته و اسامی عجیب و غریب در میان نام بازیکنان ایرانی دیده می‌شد. کی‌روش همچنین برابر اسپال لباس‌هایی با شماره‌های عجیب به بازیکنان ایران داد. سایت‌های محلی ایتالیا ترکیب نیمه اول ایران را اینطور نوشتند: «رشید مظاهری، سید جلال حسینی، محمد انصاری، احسان حاج‌صفی، کمال کامیابی‌نیا، داریوش شجاعیان، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی طارمی(2 بار) و احجاچی! »

این در حالی است که این لیست بر اساس شماره سابق بازیکنان نوشته شده اما چون بازیکنان شماره‌های متفاوتی بر تن کرده بودند ترکیب اشتباه است. از معدود عکس‌های منتشر شده در بازی مشخص است که بیرانوند درون دروازه قرار گرفته و مرتضی پورعلی‌گنجی، آندرانیک تیموریان و پژمان منتظری هم بازی می‌کنند.

در این تصاویر هم مشخص است که تیموریان را که همیشه با شماره 14 در تیم‌های باشگاهی هم می‌دیدیم شماره 5 بر تن داشته و طارمی شماره 7، پورعلی‌گنجی 20، حاج‌صفی 8، ترابی 23، منتظری 21 و رضائیان 6 تیم ملی را پوشیده بودند که تاکنون بر تن آنها این شماره‌ها را ندیده بودیم!

وقتی رسانه‌های داخلی از این ترکیب و اتفاقات بازی تیم ملی هیچ چیز دستگیرشان نشده مطمئنا چینی‌ها و قطری‌ها هیچ اطلاعاتی از آن به دست نخواهند آورد. 

 

کد خبر : ۴۰۲۳۶۹