خبرگزاری کار ایران

برخورد دوگانه کاشانی با موضوع رضاییان؛ ارزش است یا ارزش نیست؟

آنچه در این میان می‌تواند جالب باشد برخورد دوگانه برخی از مسوولان و پیشکسوتان این باشگاه بخصوص رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در قبال برگشتن رضاییان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بالاخره آمدن رضاییان به تیم پرسپولیس قطعی شد و با خارج شدن نام ساسان انصاری از لیست پرسپولیس دیگر مانعی برای رضاییان در پرسپولیس وجود ندارد اما آنچه در این میان می‌تواند جالب باشد برخورد محافظهکارانه برخی از مسوولان و پیشکسوتان این باشگاه بخصوص رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در قبال برگشتن این بازیکن است.

جعفر کاشانی که در مصاحبه‌های پیشین خود پس از رفتن جنجالی رضاییان از پرسپولیس تاکید داشت این بازیکن دیگر راهی برای بازگشت ندارد، حالا در مصاحبه‌ای موضع خود را کاملا عوض کرده است و برگشت رضاییان به تیم را ارزش برمی‌شمرد.

صحبت‌های دوگانه رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد رامین رضاییان چندان دور از انتظار نبود و همانطور که در مصاحبههایش اعلام کرده، تغییر موضع خود را قبول دارد و معتقد است باید تمام جوانب این موضوع را در نظر می‌گرفتیم و این اتفاق افتاد و این برگشتن برای هر دو طرف مفید و به صلاح است.

به نظر می‌رسد جعفر کاشانی به این دلیل از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرده چرا که مخالفتش با این موضوع فایده‌ای نداشت و مسوولان باشگاه تصمیم خود را برای بازگشت رضاییان گرفته بودند. شاید آقای کاشانی هنوز هم حرف‌های مصاحبه آخر خود را قبول نداشته باشد اما معتقد است باید همه مسائل را در نظر گرفت و در آخر تصمیم‌گیری کرد.

آنطور که پیداست صحبت‌های روز اول و موضع رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، شان و بزرگی باشگاه را بیشتر حفظ می‌کرد تا اینکه این موضع به یکباره چرخشی صد و هشتاد درجه‌ای داشته باشد.

شاید هم به دلیل همین تغییر موضع است که در آخرین مصاحبه‌اش از این حرکت دفاع کرده و گفته یک زمانی، هیچ باشگاهی نمی‌توانست بازیکن پرسپولیس را بخرد ولی امروز بازیکن خودش می‌رود و با دو بار عذرخواهی برمی‌گردد.

 

 

کد خبر : ۴۰۷۷۵۷