خبرگزاری کار ایران

دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

استقلال با یک برد دگرگون می‌شود/غیبت کریمی و مجیدی، تصمیم شخصی آنهاست

سیروس دین‌محمدی معتقد است بازی ستارگان ایران و لالیگا برای احترام به پیشکسوت‌ها است اما کریمی و مجیدی می‌توانند غیبت کنند.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص بازی بین تیم ستارگان ایران و لالیگا اظهار کرد: برگزاری این بازی‌ها بسیار خوب است. نسل‌های قدیمی دور هم جمع می‌شوند و خاطرات زنده می‌شود. بازیکنان جدیدتر هم با نسل قدیمی و پیشکسوت‌ها بیشتر آشنا می‌شوند و اتفاق خوبی است.

وی در مورد تمرین روز گذشته ستارگان ایران گفت: تمرینات خوب و سختی بود اما لذت‌بخش بود. البته بیشتر بازیکنان امروز برای تمرین می‌آیند. مهدی هاشمی نسب هم مثل جوان‌ها آماده بود.(باخنده)

دین‌محمدی در خصوص غیبت فرهاد مجیدی و علی کریمی و احتمال غیبت علی دایی گفت: اینکه قصد دارند در این بازی غایب باشند و شرکت نمی‌کنند میل و تصمیم شخصی این عزیزان است. به هر حال این بازی برای احترام به پیشکسوت‌ها است. امیدوارم این سه نفر موفق باشند.

پیشکسوت استقلال در ادامه از شرایط امسال استقلال گفت: بازیکنان خوبی جذب شدند اما نتیجه نگرفتند. نتایج ضعیف تیم به دلیل این است که بازیکنان با هم جور نشده اند. تیم نیاز به زمان دارد تا انشالله به روزهای اوج برگردد. یک برد می‌تواند استقلال را از بحران خارج کند و بازیکنان خودشان را پیدا می‌کنند. استقلال به یک پیروزی نیاز دارد تا دگرگون شود.

وی افزود: بازی مقابل ماشین‌سازی بسیار حساس است. تیم خطیبی تیم خوبی است ولی استقلال باید پیروز شود. بازیکنان و کادرفنی حساسیت این بازی را می‌دانند. باید تمام تمرکز لازم را برای موفقیت مقابل این تیم به کار بگیرند. هفته بعد از آن‌ هم باید به مصاف پرسپولیس بروند. اگر دربی هفته‌های پایانی بود بسیار بهتر بود.

سیروس‌ دین‌محمدی در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران برای بازی با ستارگان لالیگا ورزشگاه را پر کنند.

کد خبر : ۴۰۴۰۷۹