خبرگزاری کار ایران

سکوهای خالی را که دیدم واقعاً حسرت خوردم

مهرانپور: باید استقلال را با اختلاف چهار گل می‌بردیم

مربی نفت تهران اعتقاد دارد در بازی شب گذشته، این تیم می‌توانست استقلال را با اختلاف چهار یا پنج گل شکست بدهد.

محمدرضا مهرانپور، مربی تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بازی شب گذشته این تیم برابر استقلال تهران که با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد، گفت: با اینکه بازی اول بود اما به نظرم بازی بدی نبود و دو تیم تلاش خوبی برای کسب نتیجه داشتند. استقلال تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. ما هم خیلی دیر تمرینات تیم را شروع کردیم و به همین دلیل بدنسازی مناسبی نداشتیم. به همین دلیل قبل از بازی ذهنیت خوبی نسبت به تیم ما وجود نداشت اما با این حال بازیکنان ما با همه وجود تلاش کردند و بازی خیلی خوبی ارائه دادند. من استقلال را دوست دارم و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم، اما با این وجود باید بگویم اگر فرصت‌های ما هدر نمی‌رفت این بازی را با اختلاف چهار یا پنچ گل می‌بردیم.

مربی نفت تهران که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، راجع به بازی این تیم نیز اظهار داشت: من منصوریان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم او مربی بسیار باهوشی است و این توانایی را دارد که استقلال را به دوران اوج برگرداند. البته با یک بازی نمی‌شود در مورد اینکه استقلال در این فصل چطور نتیجه خواهد گرفت صحبت کرد. ولی با این حال به نظرم این تیم نسبت به گذشته بهتر شده است و مهره‌های خیلی خوب و تاثیرگذاری را در ترکیب خود دارد که با گذشت زمان و سپری شدن چند هفته اول بازی‌ها، استقلال به شرایط مطلوبی خواهد رسید.

دستیار علی دایی در مورد عدم حضور تماشاگران در بازی دیشب خاطرنشان کرد: این بازی اگر در حضور تماشاگران برگزار می‌شد بسیار جذاب می‌شد. وقتی وارد زمین شدیم و سکوهای خالی را دیدم واقعاً حسرت خوردم که چرا باید این دیدار بدون حضور هواداران برگزار شود. تماشاگران روح فوتبال هستند و بازی بدون آنها جذابیتی ندارد. امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به زودی راه حلی مناسب برای تنبیه انضباطی تیم‌ها پیدا کنند تا در آینده شاهد برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران نباشیم.

مهرانپور در پایان در پاسخ به این سوال که نفت تهران در فصل پیش رو چه جایگاهی را در لیگ کسب خواهد کرد گفت: از الان زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. اما هر کسی که علی دایی را می‌شناسد به خوبی می‌داند که او در هر شرایطی برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کند و این ذهنیت به بازیکنان تیم هم منتقل شده است و همه ما برای اینکه بتوانیم جایگاهی خوب و شایسته در لیگ به دست بیاوریم با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۳۹۴۵۷۴